خرید شیره خرما فله

خرید شیره خرما فله ای و بسته بندی شده سنتی و صنعتی توسط سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین شیرین شهد امکان پذیر می باشد. در این مرکز فروش، انواع شیره خرما و سایر شیره جات خوراکی و طبیعی مانند شیره توت، شیره انگور، شیره انجیر، شیره سیب، شیره کشمش، شیره مویز، شیره خرنوب و سه شیره به صورت عمده صورت می گیرد.

 

شیره خرما و لواشک خرما  از انواع مختلف خرما تهیه می شود و بسیار مغذی و مقوی می باشد. به جرات می توان گفت این محصول تمام خواص خود خرما را دارا می باشد و در درمان و بهبود بسیاری از مشکلات و بیماری ها به بهترین شکل ممکن عمل می کند. از منظر طب سنتی به مصرف شیره خرما توصیه های زیادی شده است. زیرا این عصاره حاوی مقدار زیادی فسفر و آهن می باشد که مصرف آن به ویژه در وعده صبحانه سبب فعال شدن سلول های عصبی شده و همچنین مانع از ایجاد کم خونی و فقر آهن در بدن می شود. شیره خرما یکی از اصلی ترین و مهم ترین فرآورده های خرما می باشد که در کشور ما سالانه حجم بالایی از این معجون خوشمزه تولید و به روش های مختلفی در تولیدی های صنایع مواد غذایی و توسط خانوار ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید شیره خرما فله

خرید شیره خرما فله ای ارزان قیمت

همانطور که می دانید شیره خرما نیز مانند سایر شیره جات خوراکی طبیعی به دو روش سنتی یا خانگی و صنعتی یا مکانیزه تهیه و تولید می شود. نوع سنتی آن به صورت فله‌ای به بازار عرضه می گردد، اما نوع صنعتی آن در بسته بندی های 400 گرمی و 900 گرمی با بر چسب سیب سلامت به فروش می رسد.

خرید و فروش شیره خرما سنتی و خانگی با قیمت مناسب و عالی فقط از طریق مراکز خرید و فروش عمده آن، مانند نمایندگی های فروش و سایت های فروش اینترنتی امکان پذیر می باشد. وقتی صحبت از شیره خرما ارزان قیمت به میان می آید بدین معنا نیست که شیره خرما کیفیت خوبی ندارد و یا از افزودنی های غیر مجاز در تولید آن استفاده شده است بلکه منظور این است که این محصول به صورت مستقیم توسط تولید کنندگان و بدون دخالت واسطه های بازار و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

 

خرید شیره خرما فله

تولید شیره خرما سنتی و خانگی

تولید شیره خرما و شیره انجیر طبیعی و ارگانیک به روش سنتی از قدیمی ترین روش های تهیه و تولید این عصاره ناب می باشد. این روش تولید بیشتر توسط باغداران و در هنگام برداشت خرما و اغلب یکبار در سال صورت می گرفت. در بیشتر مواقع شیره خرما خانگی به شکل فله‌ای و در ظروف پلاستیکی به شکل دبه های 20 کیلویی در بازار به فروش می رسد.

مردم و باغداران برای تولید شیره خرما امکانات زیادی ندارند تا بتوانند آن را در حجم بالا تولید و به فروش برسانند. باغداران از دیگی رو باز استفاده می نمایند که برای تولید بیشتر باید در چندین نوبت به تهیه آن اقدام نمایند، هرچند امروزه شیره خرما بیشتر به صورت صنعتی و در حجم بالا به راحتی قابل تهیه می باشد. شیره خرما تولید شده به روش سنتی و خانگی بیشتر به صورت خانگی مصرف شده و در تهیه و تولید حلوا و شیرینی های محلی از آن استفاده بیشتری می شود. در مقابل شیره خرما سنتی و خانگی شیره خرما صنعتی وجود دارد که در حجم بالا تولید می شود و بیشتر به کشور های مختلف نظیر ترکیه، روسیه، عراق، افغانستان و  … صادر می شود.

 

خرید شیره خرما فله

بازار بزرگ خرید و فروش شیره خرما

اغلب معاملات در حوزه شیره خرما و شیره توت و سایر شیره جات خوراکی از طریق بازار بزرگ این محصول و به شکل عمده و حجم بالا انجام می پذیرد. برای خرید شیره خرما و کلمپه خرما می توان به صورت حضوری به این مراکز در شهر های مختلف مراجعه نمود و شیره خرما دلخواه را خریداری کرد.

بازار فروش شیره خرما فقط به بازار های سنتی ختم نمی شود، چرا که امروزه با به روی کار آمدن فروشگاه های آنلاین و اینترنتی این بازار ها افزایش یافته است. بدین رو افرادی که نمی توانند و یا وقت کافی برای مراجعه به بازار های سنتی ندارند می توانند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند چرا که این روش خرید امروزه در سر تا سر کشور های جهان مرسوم شده و سبب صرفه جویی در وقت و هزینه های مردم می شود.

 

خرید شیره خرما فله

فروش شیره خرما عمده و فله

با توجه به شناخته شدن و آوازه ای که شیره خرما نسبت به سایر شیره جات خوراکی دارد مصرف آن در بین افراد جامعه در چندین سال گذشته به صورت قابل توجهی افزایش یافته است، این امر خود عاملی شده است تا این محصول بیشتر به صورت عمده خرید و فروش شود. سهم مصرف کارخانه های تولید کننده مواد غذایی نظیر کیک، کلوچه، حلوا، بیسکویت و … در این میان بیشتر بوده و سالانه حجم بالایی از این معجون خوشمزه را خریداری کرده و استفاده می کنند.

خرید و فروش شیره خرما عمده و کلوچه خرمایی  نسبت به خرده فروشی آن از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. خرید شیره خرما در حجم بالا می تواند سود خوبی هم برای خریدار و هم فروشنده شیره خرما به همراه داشته باشد. بنابراین این روش خرید عمده شیره خرما مقرون به صرفه تر می باشد. البته باید توجه داشته باشید که اگر می خواهید شیره خرما را به صورت ارزان و با قیمت مناسب نسبت به قیمت روز بازار خریداری کنید پیشنهاد می شود آن را مستقیم از کارخانه تولید کننده آن تهیه نمائید.

 

خرید شیره خرما فله

قیمت عمده شیره خرما فله

قیمت فروش عمده شیره خرما فله تفاوت زیادی با شیره خرما بسته بندی شده دارد، زیرا هم روش تولید آن ها با هم متفاوت بوده و هم هزینه بسته بندی زیاد می باشد. با این حال هر یک از شیره های خرما عرضه شده به بازار، مشتریان و خریداران خاص خود را دارند. خرده فروشی هایی نظیر لبنیاتی و سوپر مارکت ها اغلب شیره خرما بسته بندی شده به فروش می رسانند.

سوالی که ممکن است برای بیشتر افراد پیش بیاید این است که با توجه به اینکه خرما در داخل کشور تولید شده و وارداتی نمی باشد چرا قیمت شیره خرما همچنان بالاست؟  از مهم ترین عواملی که بر قیمت شیره خرما عمده تاثیر می گذارد می توان به قیمت خود خرما، هزینه های جانبی تولید نظیر حقوق پرسنل و غیره اشاره نمود که سبب شده است تا قیمت شیره خرما خیلی بالاتر از قیمتی باشد که مردم انتظار دارند واین موضوع سبب شده است تا همه خانواده ها توانایی خرید و استفاده از این معجون خوشمزه را نداشته باشند.

 

خرید شیره خرما فله

نحوه استعلام قیمت خرید شیره خرما فله

استعلام قیمت شیره خرما فله‌ای و ضایعات خرما  می تواند از طریق چندین روش مختلف صورت گیرد. یکی از آسان ترین روش ها مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی شیرین شهد می باشد. در این روش می توانید به صورت تلفنی با همکاران ما تماس گرفته و لیست قیمت روز محصولات را دریافت نمائید. این روش یکی از سریع ترین و در دسترس ترین روشهای استعلام قیمت در کشور می باشد چرا که به راحت ترین شکل ممکن و با صرف کم ترین وقت میتوان به صورت روزانه لیست قیمت شیره خرما و سایر شیره های خوراکی نظیر شیره انگور، شیره توت، شیره انجیر، شیره سیب و شیره خرنوب را دریافت نموده و سپس به خرید و سفارش آن اقدام کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما