خرید و فروش شیره خرما

خرید و فروش شیره خرما از طریق مجموعه تولیدی و پخش شیرین شهد که بزرگترین مرجع انواع شیره جات خوراکی اعم از شیره انگور، شیره توت، شیره انجیر و … می باشد، صورت می گیرد که قیمت ها کاملا رقابتی بوده و از تخفیف ویژه برخوردار می باشد.

آن دسته از افرادی که قصد خرید عمده و مستقیم شیره خرما را دارند و می خواهند خریدی آسان، راحت و با حذف واسطه ها و دلالان بازار را داشته باشند، می توانند از طریق همین سایت فروشگاه اینترنتی با همکاران ما تماس گرفته و نسبت به خرید خود اقدام کنند.

خرید و فروش شیره خرما

امروزه کارخانه ها و تولیدی های زیادی به تولید انواع شیره خوراکی بخصوص شیره خرما مشغولند که کیفیت بسته بندی و نحوه ارسال بار از طریق آنها برای مشتریان حائز اهمیت است.

خرید و فروش شیره خرما

ویژگیهای بهترین نوع شیره خرما چیست؟

بهترین نوع شیره خرما شیره ای است که در تولید آن به مسائل بهداشتی توجه شده و از بسته بندی تمیز و شکیل برخوردار باشد. همچنین این محصول باید تمامی مواد مغذی، قندی و ارزش غذایی خود را حفظ کرده و دارای غلظت مناسب با رنگی شفاف و روشن همراه باشد. یکی دیگر از ویژگیهای شیره خرما خوب و با کیفیت میزان PH آن می باشد که مقدار پی اچ 3/5 تا 4/3 کاملا مناسب و مجاز می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

خرید و فروش شیره خرما

هنگام خرید شیره خرما محلی و سنتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

شیره خرما اگر به صورت سالم و طبیعی تهیه شود به راحتی می توان به اصل بودن آن پی برد. یکی از راههای تشخیص شیره خرما درجه یک داشتن مزه و طعم واقعی خرما است که با چشیدن آن باید احساس شود. اگر در تولید شیره خرما از مواد افزودنی استفاده نشود براحتی این موضوع قابل تشخیص خواهد بود. همچنین باید توجه داشت که نباید اثری از پوست میوه، برگ، آفت، باکتری و میکروب در آن موجود باشد که اگر به صورت بهداشتی تولید شود هیچکدام از این موارد را نخواهد داشت.

خرید و فروش شیره خرما

بسته بندی شیره خرما اصل باید چگونه باشد؟

محصولات مواد غذایی اگر به صورت استاندارد و مجاز تهیه و تولید شوند از شکل ظاهری و بسته بندی آنها می توان تا حدودی به اصل بودن آن پی برد. یکی از اصلی ترین فاکتور های تشخیص محصول با کیفیت نوع بسته بندی آن می باشد که باید در طرح ها و شکل های جدید و جذابی صورت گرفته باشد. شیره خرمای اصل باید در ظروف شیشه ای شفاف، قوطی های لاکی و در حجم های مختلف مطابق با سلیقه مشتری بسته بندی شده باشد. همچنین بسته بندی آن باید طوری باشد که در برابر ضربه، در برابر حشرات و در برابر فساد مواد مقاومت لازم را داشته باشد.

خرید و فروش شیره خرما

شیره خرما در چه مناطقی از کشور تولید می شود؟

امروزه تولید و بحث کار آفرینی در اغلب نقاط کشور از شهر های بزرگ صنعتی گرفته تا روستا های کوچک و دور افتاده کشیده شده است. در گذشته رسم بر این بود که تولید یک محصول در منطقه ای که خاستگاه اصلی آن بود تولید و توزیع می شد. اما در عصر کنونی این موضوع کاملا نقض شده است. به عنوان مثال همین محصول شیره خرما به دلیل فراوانی خرما در شهر های جنوبی کشور نظیر بوشهر، کرمان، بندر عباس، خوزستان و … تولید می شد ولی امروزه این محصول در سایر شهر های کشور نظیر تهران، کرج، تبریز و … نیز با کیفیت بالا تولید می شود.

خرید و فروش شیره خرما

دیدگاه طب سنتی در مورد مصرف شیره خرما چیست؟

متخصصان طب سنتی مصرف انواع مواد غذایی را بر اساس طبیعت محصول و مزاج افراد مختلف پیشنهاد و توصیه می کنند. شیره خرما به دلیل طبیعت گرم و خشکی که دارد مصرف آن برای افراد گرم مزاج ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد و آنها از مصرف این عصاره خوشمزه منصرف کند. اما از دیدگاه طب سنتی برای این مشکل راه حل مناسبی وجود دارد. آن این است که می توانند شیره خرما را با مقداری سرکه بجوشانند و مخلوط آن را که به سرکه شیره معروف است مصرف کنند. این معجون لذیذ علاوه بر طعم و مزه خوبی که دارد یکی از مفید ترین مواد غذایی به شمار می رود که می توان از آن به عنوان یک میان وعده خوشمزه استفاده کرد.

خرید و فروش شیره خرما

مصرف شیره خرما با شیر چه خواصی برای بدن دارد؟

از میان وعده های غذایی وعده صبحانه از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است زیرا مواد غذایی که برای این وعده مورد استفاده قرار می گیرد می تواند مستقیما بر عملکرد سلول های مغز اثر مثبتی داشته باشد. مخلوط شیره خرما با شیر می تواند بهترین گزینه برای وعده صبحانه باشد. مصرف این مواد غذایی باعث فعال شدن بهتر سلول های عصبی مغز می شود. همچنین آهن موجود در شیره خرما باعث افزایش گلبول های قرمز خون و در نتیجه به رفع کم خونی بدن کمک شایانی می کند. رفع خستگی و سستی بدن نیز از دیگر خواص مخلوط شیره خرما با شیر می باشد.

خرید و فروش شیره خرما

آنچه که باید در مورد خواص شیره خرما بدانید؟

  1. شیره خرما جایگزین بسیار خوبی برای شیرین کننده های تصفیه ای نظیر قند و شکر است.
  2. ارزش غذایی و خواص درمانی فوق العاده بالایی دارد.
  3. سرشار از آهن، پتاسیم و منگنز است.
  4. تسکین دهنده درد های روماتیسمی است.
  5. ناراحتی های گوارشی معده و روده را برطرف می کند.
  6. به دلیل دارا بودن فیبر زیاد مانع از یبوست می شود.
  7. منبعی غنی از کلسیم است و به تقویت استخوانها کمک زیادی می کند.
  8. برای تقویت بینایی بسیار مفید و موثر است.
  9. برای دفع سموم کبد مصرف شیره خرما توصیه شده است.
  10. گلو درد، تب و سرما خوردگی را به خوبی درمان می کند.
  11. برای درمان کم خوبی مفید است.
  12. امراض شریانی و وریدی را بهبود می بخشد
  13. بهترین منبع آهن، فسفر و روی می باشد.
  14. برای پیشگیری بسیاری از سرطانها مفید است.
  15. از دیگر خواص شیره خرما ملین بودن آن است.
  16. برای درمان ترشح زیاد اسید معده و ترش کردن آن به کار می رود.

خرید و فروش شیره خرما

هنگام خرید و فروش شیره خرما به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • شیره خرما باید از مراکز و فروشگاه های معتبر خریداری شود.
  • محصول مورد نظر کیفیت بالایی داشته باشد.
  • قیمت رقابتی نسبت به سایر مراکز فروش داشته باشد.
  • در سریع ترین زمان ممکن به دست خریدار برسد.
  • از بسته بندی تمیز و شیک برخوردار باشد.
  • به ساده ترین شکل ممکن خریداری شود نظیر خرید اینترنتی و آنلاین

خرید و فروش شیره خرما

نحوه استعلام قیمت و خرید و فروش شیره خرما

برای استعلام قیمت و خرید و فروش شیره خرما بهترین و آسان ترین راه را برای شما پیشنهاد می کنیم که می توانید از طریق همین سایت فروشگاه اینترنتی انواع شیره خوراکی با همکاران ما تماس گرفته و بعد از کسب اطلاعات در مورد محصول مورد نظر نسبت به خرید و فروش آنلاین خود اقدام نمائید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما