خرید و فروش شیره خوراکی

خرید و فروش شیره خوراکی در انواع مختلف مانند شیره انگور، شیره خرما، شیره انجیر، شیره توت، شیره سیب، شیره کشمش، شیره مویز، شیره خرنوب، سه شیره، چهار شیره و پنج شیره با قیمت ارزان می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد که در حجم بالا و از طریق فروشگاه اینترنتی شیرین شهد ممکن شده است. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین، با سابقه ترین و فعال ترین مرکز تولید و فروش در بازار شیره جات خوراکی شناخته می شود.

امروزه به دلیل فراوانی انواع میوه جات در کشور تولید کنندگان زیادی هستند که به فرآورده های میوه جات بخصوص شیره آنها روی آورده اند تا در ایامی که فصل آن میوه ها نیست مردم بتوانند از فرآورده های آنها استفاده کنند. با روی کار آمدن امکانات و تجهیزات پیشرفته، شیره خوراکی میوه جات به راحت ترین و بهترین شکل ممکن در درجه کیفی مختلف صورت می گیرد. شیره جات خوراکی که از تنوع خیلی بالایی برخوردارند همواره از زمان های گذشته مورد استفاده مردم قرار گرفته اند و به خاطر ارزش غذایی بسیار بالایی که دارند توسط اقشار مختلف جامعه و به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شیره جات خوراکی یکی از بهترین و لذیذ ترین خوراکی های فصول سرد سال نظیر پاییز و زمستان به شمار می روند که به گرم نگه داشتن بدن کمک کرده و سردی بدن را می توانند در سریع ترین زمان ممکن درمان کنند.

با توجه به تولید حجم بالای شیره جات خوراکی در اغلب شهر ها و روستا های سراسر کشور به وفور این خوراکی یافت می شود و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد بیشتر مردم از آن استفاده می کنند. شیره انگور یکی از مهم ترین و محبوب ترین خانواده شیره جات خوراکی و طبیعی در کشور می باشد که در گذشته به صورت سنتی و در روستاها توسط باغداران عزیز هنگام برداشت میوه انگور به وفور تولید می شد اما امروزه این معجون خوشمزه به صورت گسترده در نقاط مختلف کشور و به صورت صنعتی و مکانیزه نیز تولید می شود و سالانه به صورت حجم بالا در کشور به فروش می رسد همچنین شیره انگور در چندین سال گذشته به کشور های مختلف جهان صادر هم شده است که برای تولید کنندگان و شرکت های صادر کننده سود خوبی به همراه داشته است.

خرید و فروش شیره خوراکی

دانستنی هایی در مورد سه شیره

سه شیره یک معجون ترکیبی است که از مخلوط شیره انگور، شیره خرما و شیره توت تهیه شده، ارزش غذایی فوق العاده بالایی داشته و برای درمان فقر آهن، درد های مفصلی، رفع خستگی و ضعف عمومی بدن موثر می باشد. سه شیره یکی از بهترین و طبیعی ترین خوراکی ها جهت درمان و پیشگیری از کم خونی در زنان و نوجوانان در حال رشد به شمار می رود.

نمایندگی فروش عمده انواع شیره طبیعی و خالص

عمده فروشی انواع شیره جات طبیعی و ارگانیک از طریق نمایندگی های معتبر و فعال صورت می گیرد. شرکت های تولید کننده شیره جات خوراکی با تولید محصولات باکیفیت آنها را از طریق نمایندگی های فروش خود در سراسر شهر های کشور به دست مصرف کنندگان و مغازه داران می رسانند. یکی از موضوعات مهمی که در خصوص خرید شیره جات خوراکی از نمایندکی های معتبر وجود دارد این است که محصولات عرضه شده با تضمین کیفیت همراه بوده و خریداران می توانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

انواع شیره جات خوراکی که از طریق نمایندگی ها به فروش می رسد شامل شیره انگور، شثیره خرما، شیره توت، شیره انجیر، سه شیره و چها شیره می باشد که در محیطی کاملا تمیز و بهداشتی و با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می گیرد که اغلب به صورت بسته بندی های شیشه ای به بازار فروش عرضه می شود. روشهای فروش در نمایندگی ها به شکل های گوناگونی نظیر خرید اینترنتی و آنلاین، خرید حضوری و یا خرید از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

خرید و فروش شیره خوراکی

مراکز اصلی تولید و پخش شیره جات خوراکی نظیر انگور، خرما و توت

با توجه به اینکه میوه جات در مناطق مختلفی از کشور تولید می شود هر نقطه ای از کشور به عنوان قطب میوه ای خاص شناخته می شود. به عنوان مثال خرما در استان های جنوبی تولید می شود، انگور و توت در استان های شمال غربی نظیر آذربایجانهای شرقی و غربی و استان همدان تولید می شود که به طبع آن شیره جات هم اکثرا در مناطق ذکر شده تولید می شود.

اصلی ترین شهر های تولید کننده شیره جات عبارت اند از:

  1. شیره انگور: شهر هایی نظیر همدان، تاکستان، ملایر، شیراز، قزوین و … می باشند.
  2. شیره توت: بیشتر در شهر ارومیه، تبریز، اراک و مشهد تولید می شود.
  3. شیره خرما: در شهر های جنوبی نظیر اهواز، بوشهر، بندر عباس و … تولید می شود.

البته امروزه به دلیل سهولت حمل و نقل و جا به جایی میوه جات بین شهر های مختلف، شهر هایی زیادی هستند که به دلیل عدم تولید میوه جات در حجم بالا، میوه را از مناطق دارای باغات فراوان خریداری کرده و به تولید انواع شیره جات صنعتی می پردازند.

خرید و فروش شیره خوراکی

در مورد شیره انگور بیشتر بدانید

شیره انگور جزو خوراکی های بسیار مفید برای بدن می باشد که از نظر متخصصان طب سنتی و ایرانی به عنوان پاک کننده قوی برای معده، روده، کبد و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شیره انگور به دلیل سرشار بودن از مواد معدنی و ریز مقوی ها سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و ضعف عمومی بدن را به سرعت و در سریع ترین زمان ممکن برطرف می کند.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید و فروش شیره توت و انجیر

خرید و فروش شیره توت و شیره انجیر هم می تواند با مراجعه حضوری به بازار خرید و فروش آن به صورت سنتی انجام شود و هم اینکه می توان از طریق سایت فروشگاه اینترنتی شیرین شهد نسبت به سفارش آن اقدام کرد. با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی در هر جای کشور که باشید می توانید سفارش خرید خود را ثبت کنید و به سریع ترین شکل ممکن محصول خود را دریافت نمائید.

شیره توت و شیره انجیر که صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می رسند از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و قیمت کاملا رقابتی نسبت به بازار فروش دارند. یکی از معروف ترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور که به صورت اختصاصی در زمینه انواع شیره جات خوراکی فعالیت می کند می توان به فروشگاه اینترنتی شیره پزان اشاره کرد. محصولات عرضه شده در این فروشگاه کیفیت بالایی داشته و از لحاظ بهداشتی هم کاملا سالم می باشند.

خرید و فروش شیره خوراکی

پخش عمده انواع شیره خوراکی با قیمت ارزان

بهترین روش خرید عمده انواع شیره خوراکی ارزان قیمت این است که به مراکز تولید آنها رفته و بعد از اطمینان خاطر از کیفیت و بهداشت آنها خرید خود را انجام دهید. پخش عمده شیره جات خوراکی از حاشیه سود بالایی برخوردار است به شرط اینکه مستقیم از تولید کنندگان با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کرده و سپس پخش شود. بیشتر تولید کنندگان شیره جات خوراکی خود فروشنده آن نیستند و واسطه ها و دلالان بازار این کار را انجام می دهند که خود عامل افزایش قیمت نهایی آن محصول می شود و با قیمت گرانتری به دست مصرف کنندگان می رسد.

این امر باعث عدم رضایت مصرف کنندگان این محصول شده و در نهایت باعث منصرف شدن بیشتر آنها از خرید این خوراکی های با ارزش خواهد شد. فروشگاه اینترنتی شیرین شهد با حذف واسطه های بازار محصول تولیدی خود را با بهترین قیمت ممکن به دست مصرف کنندگان می رساند و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می کند. این مجموعه با عرضه مستقیم شیره جات تولید شده خود را با قیمت رقابتی و زیر قیمت بازار به دست خریداران محترم می رساند.

خرید و فروش شیره خوراکی

جالب است بدانید که

شیره خرما سرشار از مواد معدنی و مغذی نظیر پتاسیم، آهن، روی، منگنز و انواع ویتامین ها می باشد و از اصلی ترین خواص آن این است که به عنوان ملین معده و خنثی کننده اسید اضافی آن می باشد. امروزه شیره خرما به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از مهم ترین آنها می توان به تهیه انواع شیرینی جات و حلوا های سنتی و خانگی اشاره کرد.

قیمت فروش عمده سه شیره و چهار شیره

سه شیره و چهار شیره جزو معروف ترین شیره جات خوراکی می باشند که ارزش غذایی فوق العاده بالایی دارند و از ترکیب چندین شیره مانند شیره انگور، شیره توت، شیره انجیر و شیره خرما تشکیل می شوند. سه شیره و چهار شیره بیشتر در شهر هایی تولید می شوند که دارای باغات انگور، خرما، توت و انجیر هستند. امروزه بیشتر مردم از سه شیره و چهار شیره به عنوان خوراکی مولتی ویتامین یاد می کنند زیرا بسیار مقوی و مغذی بوده و مشکلات و بیماری های حاصل از ضعف سیستم ایمنی و ضعف عمومی بدن را به خوبی درمان می کنند.

با توجه به اینکه این شیره جات در مناطق خاصی از کشور تولید می شوند همه افراد نمی توانند حضوری به محل تولید آن مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند، به همین جهت بهترین روش خرید از راه دور و آنلاین می باشد که در هر منطقه ای از کشور به راحتی قابل انجام خواهد بود. برای استعلام قیمت فروش عمده سه شیره و چها شیره می توان به صورت تلفنی و یا آنلاین با شرکت های تولید کننده این محصولات تماس گرفت و قیمت آنها را دریافت کرد.

خرید و فروش شیره خوراکی

لیست قیمت روز انواع شیره جات فله ای و بسته بندی شده

شیره  جات خوراکی قیمت های متفاوتی دارند که عوامل مختلفی نظیر هزینه های باغداری سالیانه کشاورزان، نوع بسته بندی فله ای یا ظروف عالی و استفاده از نوع مواد اولیه آن به قیمت تمام شده آنها ناثیر زیادی دارد. کیفیت خوب و بالای شیره نیز یکی دیگر از فاکتور های تاثیر گذار بروی قیمت شیره جات می باشد. در چندین سال گذشته به دلیل تورم و نوسانات بازار قیمت شیره جات به طور مرتب در حال افزایش یا کاهش بوده است، به همین دلیل جهت دریافت لیست قیمت به روز این محصولات باید روزانه از طریق مراکز تولید معتبر اقدام به دریافت آنها نمود.

قیمت شیره های فله ای به صورت کیلویی محاسبه می شود، اما شیره های بسته بندی شده را بر حسب ظرفیت و حجم متفاوت قیمت گذاری می کنند. لازم به ذکر است که در صورت خرید شیره جات خوراکی حتما سعی کنید از مراکز فروش و پخش معتبر آن را تهیه نمائید تا هم از لحاظ سالم بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید و هم اینکه از قیمت مناسبی برخوردار باشد. یکی دیگر از روش های خرید مقرون به صرفه انواع شیره جات خوراکی این است که می توانید آنها را در دبه های 20 کیلویی و با قیمت عمده مستقیم از مرکز تولید کننده خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

خرید و فروش شیره خوراکی

شیره توت معجزه می کند

شیره توت به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدانی به نام آنتوسیانید باعث کاهش کلسترول بد خون شده و از بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می کند. همچنین شیره توت نسبت به شیره هایی نظیر شیره خرما و شیره انگور از قند کمتری برخوردار است و اکثر افراد جامعه بخصوص کسانی که از بیماری دیابت رنج می برند می توانند با رعایت حد اعتدال از این معجون خوشمزه استفاده کنند.

خرید عمده شیره خوراکی سنتی و صنعتی

شیره جات از عصاره میوه ها تهیه می شوند به طوری که آب میوه ها را می گیرند و آن را می جوشانند و شیره درست می کنند که این کار امروزه به دو روش سنتی (خانگی) یا صنعتی انجام می گیرد. شیره های سنتی در بازار به عنوان شیره خالص یا ارگانیک شناخته می شوند که باغداران همه ساله در هنگام برداشت میوه جات باغ هایشان شروع به تولید آنها می کنند و هیچ گونه افزودنی یا مواد نگهدارنده ای را به آن نمی افزایند که این موضوع باعث می شود که میزان خلوص این نوع شیره ها بیشتر باشد و از ماندگاری طولانی مدتی برخوردار باشند.

شیره جات تولید سنتی در بازار بیشترین سهم تولید شیره را به خود اختصاص داده و افراد زیادی تمایل دارند که از این نوع شیره جات استفاده کنند. اما در مورد شیره جات صنعتی بحث مقداری متفاوت است بدین معنا که تولید شیره جات صنعتی از طریق دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد و نظریه های متفاوتی در مورد آنها وجود دارد که برخی افراد معتقدند در تولید آنها از اسید های خوراکی و یا نگهدارنده های شیمیایی استفاده می کنند. به هر حال هر رو نوع شیره تولید شده به روش سنتی و صنعتی برای خود مزایا و معایب هایی نیز به همراه دارند. خرید عمده شیره سنتی و صنعتی را از مراکز تهیه و تولید آنها انجام دهید تا از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

خرید و فروش شیره خوراکی

استعلام قیمت خرید و فروش شیره خوراکی

بحث استعلام قیمت خرید و فروش شیره خوراکی یکی از اصلی ترین دغدغه های خریدارن عمده این محصول به شمار می رود چرا که با تغییر مداوم قیمت ها خرید را با مشکل رو به رو می کند که به همین دلیل همیشه خریداران به دنبال منبع موثق برای دریافت لیست قیمت خرید و فروش انواع شیره خوراکی هستند تا بتوانند به راحت ترین شکل و به صورت روزانه استعلام قیمت بگیرند.

خرید و فروش شیره خوراکی

مجموعه شیره پزان که به عنوان فروشگاه اینترنتی شیرین شهد فعالیت می کند به آسان ترین شکل ممکن لیست قیمت بروز محصولات خود را از طریق تماس تلفنی خدمت مشتریان خود اعلام می دارد. برای اینکار نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد نداری برای این کار کافیست با همکاران و مشاوران فروش ما که به صورت 7 روز هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند تماس گرفته و بعد از دریافت راهنمایی و مشاوره مورد نیاز در مورد انواع شیره جات خوراکی، لیست قیمت بروز محصولات را دریافت کرده و با خیال راحت نسبت به خرید و سفارش آنها اقدام نمائید. تمام شیره جات خوراکی عرضه شده توسط این مرکز با تضمین کیفیت همراه بوده و در صورت عدم رضایت از طعم و کیفیت و مزه میتوانید محصول خرداری شده را مرجوع کرده و وجه پرداخت شده خود را دریافت نمائید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما