صادرات شیره توت طبیعی

صادرات شیره توت طبیعی و ارگانیک یکی از محصولات مواد غذایی تولید شده در ایران می باشد که می تواند ارز آوری بالایی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد. شیره توت تولید شده در ایران به عنوان مرغوب ترین شیره در جهان شناخته می شود.

شیره توت به دلیل کاربرد های فراوانی که در مصارف خانگی و صنعتی دارد به یک خوراکی محبوب در بین مردم تبدیل شده است. امروزه از شیره توت در وعده صبحانه و به عنوان میان وعده استفاده می شود و در بیشتر کارخانجات تولید مواد غذایی مثل کیک و بیسکویت نیز کاربرد دارد.

صادرات شیره توت

بزرگترین شرکت صادر کننده شیره توت

صادرات شیره توت توسط شرکت های بزرگ که سایقه صادرات مواد غذایی را دارند صورت می گیرد زیرا صادرات این محصول نیاز به تجربه داشته و در بازار های جهانی باید تخصص کافی در زمینه بازاریابی و نحوه حمل و نقل شیره توت را داشته باشد.

به صورت سالانه حجم قابل توجهی از شیره توت تولید شده در کشور در بسته بندی های ظروف عالی و با بهترین کیفیت و قیمت ممکن راهی بازار های بین الملی شده و روز به روز هم به تعداد کشور هایی که خواهان شیره توت ایرانی هستند افزوده می شود.

صادرات شیره توت

قیمت شیره توت صادراتی در ایران

شیره توت صادراتی تولید شده در ایران نسبت به شیره هایی که در بازار داخلی به فروش می رسند کمی بالاتر می باشد اما باز هم قیمت آن برای کشور های وارد کننده این محصول رقم خیلی پایینی به شمار می رود و به راحتی برای آنها قابل خرید می باشد.

دلیل پایین بودن قیمت شیره توت در ایران به این خاطر است که اولا میوه توت که اصلی ترین مواد اولیه شیره توت می باشد در کشور ایران تولید می شود و دوم اینکه هزینه سوخت و انرژی در این کشور نسبت به کشور های خارجی بخصوص کشور های اروپایی بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد.

صادرات شیره توت

مرکز فروش شیره توت صادراتی

شیره توت صادراتی نیز مانند سایر انواع شیره خوراکی طبیعی در بازار فروش آن به صورت عمده صورت می گیرد و انواع مختلفی از شیره توت در درجه بندی های گوناگون را شامل می شود که به صورت صنعتی و مکانیزه و بدون هیچ گونه مواد افزودنی تهیه و تولید شده است.

این مرکز فروش که به یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش شیره توت در کشور تبدیل شده است این ظرفیت را در خود دارد که به هر میزان از این محصول را که برای صادرات مورد نیاز باشد را در سرع ترین زمان ممکن تهیه و بازار های جهانی عرضه نماید.

صادرات شیره توت

شیره توت صادراتی را از کجا بخریم؟

برای خرید عمده شیره توت طبیعی صادراتی و مرغوب باید به تولید کنندگان معتبر این محصول مراجعه کرد و اگر از لحاظ جفرافیایی در شرایطی باشیم که امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشد می توان به فروشگاه های معتبر و مجاز این محصول مراجعه کرد.

یکی از فروشگاه های معتبر و مورد اعتماد شیره توت طبیعی و صادراتی همین سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین می باشد که که برای همه افراد جامعه در نقاط دور و نزدیک این کشور در دسترس بوده و بهترین و باکیفیت ترین شیره توت و سایر شیره جات خوراکی را به فروش می رساند.

صادرات شیره توت

خواص و ارزش غذایی شیره توت صادراتی

هر چقدر از خواص و ارزش غذایی شیره توت بگوئیم باز هم کم گفته ایم و اگر بگوئیم شیره توت در بین سایر شیره جات خوراکی مثل شیره خرما، شیره انگور، شیره انجیر و … بهترین نوع شیره خوراکی طبیعی است اغراق نکرده ایم.

شیره توت بسیار پر خاصیت بوده و از دیدگاه طب سنتی ایرانی در درمان و ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن که بشر امروزی با آنها دست و پنجه نرم می کنند موثر می باشد. یکی از مهم ترین خواص درمانی و داروئی شیره توت این است که بیماری کم خونی را منشا ابتلا به بیماری های گوناگون است را درمان می کند.

صادرات شیره توت

نحوه استعلام قیمت از مرکز صادرات شیره توت

تماس تلفنی بهترین روش استعلام قیمت شیره توت صادراتی به شمار می رود که روزانه افراد زیادی از این طریق به دریافت لیست قیمت آن اقدام می کنند. برای دریافت لیست قیمت بازار فروش شیره توت از طریق همین سایت فروشگاه اینترنتی با همکاران ما تماس گرفته و قیمت روز آن را استعلام نمائید.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما