صادرات شیره خرما ارگانیک

صادرات شیره خرما ارگانیک با بهترین کیفیت و در بسته بندی های متنوع در اندازه های مختلف توسط همین سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین صورت می گیرد. قیمت شیره صادراتی اعلام شده از طریق این مرکز فروش بسیار مناسب و رقابتی می باشد.

تعداد کمی از مواد غذایی و خوراکی وجود دارد که به قدری مغزی و مقوی باشد که به تنهایی بتواند مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کرده و حتی از بروز و ابتلا به بعضی از بیماری ها نیز جلوگیری کند. خرما و شیره خرما همان خوراکی می باشند که کلیه خصوصیات فوق الذکر را داشته و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

[toggle title=”نکاتی در مورد صادرات شیره خرما” state=”open”]شیره خرما جزو محصولات غذایی می باشد که هر ساله به مقدار قابل توجهی از آن به کشور های مختلف جهان صادر می شود منتها باید توجه داشت که شیره خرما صادارتی باید کیفیت بالایی داشته و از بسته بندی ظروف عالی برخوردار باشد.[/toggle]

صادرات شیره خرما

صادرات شیره خرما ارگانیک و سنتی

صادرات و خرید و فروش شیره خرما در اقتصاد کشورمان می تواند بسیار موثر باشد و ارز آوری خوبی به همراه داشته باشد. کشور ایران یکی از بزرگترین و اصلی ترین قطب های تولید خرما در جهان به شمار می رود و کیفیت شیره خرما تولید شده در آن باعث شده است تا نظر بازار های جهانی را به خود جلب کند.

شیره خرما از جمله مهم ترین فرآورده های خرما می باشد و بسیار مقوی و با ارزش غذایی فوق العاده بالا می باشد به طوریکه به جرات می توان گفت تمام خواص خود خرما را به بهترین شکل دارا می باشد.

صادرات شیره خرما

شهر های تولید کننده شیره خرما صادراتی

خرما به وفور در مناطق جنوبی کشورمان تولید و کشت می شود و از تنوع بالایی برخوردار می باشد. به دلیل فراوانی این محصول در کشور و تامین بازار های مصرفی داخل کشور مناطق و استان های جنوبی کشور به تولید فرآورده های آن یعنی شیره خرما و خرما خشک روی آورده اند و آن را به اکثر کشور های جهان مانند کشور های اروپایی، آسیایی، آمریکایی و آفریقایی صادر کرده اند.

مهم ترین شهر هایی که در ایران به تولید شیره خرما معروف اند عبارت اند از شهر کرمان، شهر زاهدان، شهر اهواز، شهر زابل و … که شیره تولید شده در این شهر ها شهرت جهانی پیدا کرده است.

صادرات شیره خرما

صادرات شیره خرما به کشور های آسیایی

کشور ایران در منطقه آسیا قرار گرفته است و با توجه به موقعیت مناسبی که دارد به اکثر کشور های همسایه به راحتی دسترسی و رفت و آمد داشته و به آسان ترین شکل ممکن شیره خرما تولید شده را با بهترین کیفیت و بسته بندی مناسب به این کشور ها صادر می کند.

کشور هایی نظیر تایلند، عراق، عمان و … به دلیل کیفیت بالای شیره خرمای تولید شده در ایران خواهان واردات آن هستند. ایران بزرگترین صادر کننده شیره خرما در منطقه و جهان می باشد و همه ساله حجم بالایی از این محصول را در بازار های جهانی به فروش می رساند.

صادرات شیره خرما

[toggle title=”شیره خرما بیشتر به چه کشور هایی صادر می شود” state=”open”]در بین کشور های وارد کننده شیره خرما مرغوب ایرانی آمریکا اولین رتبه را در بین بازار های جهانی دارد و کشور هایی نظیر ژاپن، آلمان، هلند، فرانسه و تایلند در رتبه های بعدی این نمودارها قرار دارند.[/toggle]

بزرگترین شرکت صادر کننده شیره خرما

صادرات شیره خرما توسط شرکت های بزرگی که تجربه کافی در زمینه صادرات انواع محصولات غذایی را داشته اند صورت می گیرد. این شرکت ها در بازار های جهانی به خوبی شناخته شده می باشند و با راحت ترین شکل ممکن به صادارت این محصول پرخاصیت و پر طرفدار اقدام می کنند.

شرکت های صادر کننده شیره خرما از طریق گمرگ جمهوری اسلامی ایران سعی بر این دارند تا شیره خرما را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان خارجی خود قرار دهند و میزان فروش خود را به شکل قابل ملاحضه ای افزایش دهند.

صادرات شیره خرما

سفارش شیره خرما صادارت ایرانی

فروش شیره خرما عمده صادراتی و سفارش آن از طریق سایت فروشگاه اینترنتی به صورت غیر حضوری صورت می گیرد و در سریع ترین ممکن به خریداران تحویل داده می شود.

تحویل فوری سفارشات خرما در بازار های بین المللی سبب میزان فروش بالایی از این محصول خوشمزه و شیرین شده است زیرا تحویل فوری و به موقع محصول فروخته شده باعث می شود تا شرکت ارائه دهنده خدمات از اعتبار بیشتری برخوردار باشد و بتواند سهم بالایی از بازار های جهانی تحت پوشش قرار دهد.

صادرات شیره خرما

[toggle title=”دانستنی هایی در مورد شیره خرما” state=”open”]خرما محصولی است که بیشتر در مناطق گرمسیری تولید می شود. کشور ایران جزو بزرگترین کشور های تولید کننده این محصول در جهان می باشد که شیره آن در سال های اخیر بیشتر مورد توجه مردم جهان قرار گرفته است.[/toggle]

لیست قیمت شیره خرما صادراتی صنعتی

قیمت عمده شیره خرما همیشه ثابت و پایدار نبوده و به صورت مداوم دستخوش تغییرات فراوانی می شود. عوامل متعددی نظیر نوسانات بازار های جهانی، افزایش و یا کاهش قیمت دلار، قیمت مواد اولیه، هزینه های تولید و حمل و نقل از کشور مبدا بر قیمت تمام شده این محصول پر فروش به صورت مستقیم تاثیر گذار می باشد به همین دلیل جهت دریافت لیست قیمت روز این محصول نیاز به منبع موثق جهت استهلام قیمت شیره خرما به خوبی احساس می شود که سایت فروشگاه اینترنتی ما به خوبی این رسالت را برای مشتریان خود انجام می دهد.

صادرات شیره خرما

مرکز فروش شیره خرما صادراتی در ایران

مرکز فروش شیره خرما صادارتی در ایران با قیمت استثنائی و رقابتی باعث افزایش فروش آن شده است به طوریکه کشور های زیادی از قاره های متفاوت خواهان خرید این عصاره خوشمزه می باشند.

یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که این مرکز فروش با سایر فروشندگان این محصول دارد این است که سایت فروشگاه آنلاین و اینترنتی را راه اندازی کرده است و به صورت مستقیم و با حذف دلالان بازار اقدام به فروش و صادارت این محصول کرده است که این خود عاملی بر کاهش قیمت آن شده است.

صادرات شیره خرما

نحوه استعلام قیمت شیره خرما صادارتی

استعلام قیمت شیره صادارتی توسط سایت فروشگاه اینترنتی و شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و … امکان پذیر شده است. همکاران ما در واحد پشتیبانی آمادگی دارند تا به صورت روزانه لیست قیمت جهانی انواع شیره خرما را به مشتریان خود اعلام کنند و سفارشات آنها را جهت ارسال به موقع و سریع شیره خرما دریافت نمایند.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما