صادرات چهار شیره درجه یک

صادرات چهار شیره درجه یک و مرغوب ایرانی به صورت سنتی و صنعتی در بسته بندی های ظروف عالی و با بهترین کیفیت ممکن توسط همین سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین امکان پذیر شده است.

مخلوط چهار شیره از ترکیب شیره خرما، شیره توت، شیره انگور و شیره انجیر تشکیل شده است و با توجه به ارزش غذایی فوق العاده بالایی که دارد امروزه توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

صادرات چهار شیره

صادرات چهار شیره به کشورهای حوزه خلیج فارس

ایران جزو کشور هایی است که بالاترین حجم از تولید شیره جات خوراکی طبیعی از جمله سه شیره، چهار شیره، شیره انگور، شیره توت، شیره خرما و شیره انجیر را دارا می باشد.

محصولات تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی مناسبی که دارند و همچنین به دلیل قیمت پایین به اکثر کشور های حاشیه خلیج فارس در حجم انبوهی صادر می شوند.

صادرات چهار شیره

بزرگترین شرکت صادر کننده چهار شیره

با توجه به توسعه صادرات محصولات غذایی از ایران به کشور های خارجی آسیایی و اروپایی شرکت های زیادی هستند که در زمینه صادرات مواد غذایی بخصوص چهار شیره مشغول به فعالیت می باشند.

بزرگترین شرکت های صادر کننده چهار شیره در ایران به دلیل تجربه بالایی که دارند نحوه حمل و نقل و ارسال بار به مقصد را تضمین کرده و به راحت ترین شکل آنها را به کشور مورد نظر می رسانند.

صادرات چهار شیره

ویژگی ها و مشخصات چهار شیره صادراتی

چهار شیره صادارتی به دلیل اینکه بتواند در بازار های بین المللی جایی برای خود باز کند باید یک سری استاندارد ها را داشته باشد که به مهم ترین آنها می پردازیم.

  1. توسط برند های معتبر تولید شده باشد.
  2. بسته بندی مناسبی داشته باشد.
  3. از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  4. طعم، رایحه و مزه خوبی داشته باشد.
  5. قیمت مناسب و رقابتی داشته باشد.
  6. ماندگاری طولانی مدتی داشته باشد.
  7. اطلاعات کامل محصول بروی آن درج شده باشد.
  8. تاریخ تولید و مصرف داشته باشد.

صادرات چهار شیره

بهترین برند چهار شیره صادارتی

محصول چهار شیره صادارتی با برند های مختلفی در بازار فروش موجود می باشد که هر کدام از آنها ممکن است معایب و مزایی برای صادرات به کشور های خارجی داشته باشند.

اما باید توجه داشت که برای صادرات چهار شیره به بازار های بین المللی باید برندی را انتخاب کرد که مناسب باشد و در تهیه آن از مواد افزودنی استفاده نشده باشد.

صادرات چهار شیره

نحوه استعلام قیمت چهار شیره صادارتی

با توجه به اینکه صادارت چهار شیره بر حسب دلار صورت می گیرد و آن به طور دائمی در نوسان می باشد به همین منظور نیاز است تا قیمت فروش آن به صورت روزانه از طریق همین سایت فروشگاه اینترنتی استعلام گردد.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما