فروش انواع شیره خوراکی

فروش انواع شیره خوراکی به صورت عمده و مستقیم و با حذف واسطه ها و دلالان بازار با ارزانترین قیمت ممکن در مجموعه تولیدی انواع شیره جات خوراکی شیرین شهد امکان پذیر شده است. شیره جات خوراکی که از تنوع بالایی برخوردار می باشد در این مقاله به صورت اجمالی در مورد آن بحث و بررسی شده است.

خوراکی ها از مهم ترین نیاز های بشر در طول تاریخ بوده اند که همیشه در مورد آنها مطالعات و تحقیقات فراوانی صورت گرفته است. شیره جات از جمله یکی از پرطرفدارترین خوراکی هایی می باشد که در گذشته به صورت سنتی تهیه می شده، ولی امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی این محصول به روش صنعتی تولید می شود که ارزش غذایی بالایی نسبت به شیوه سنتی دارد.

فروش انواع شیره

برای آشنایی بیشتر و بهتر شما مشتریان عزیز در مورد ویژگیها و خواص انواع شیره جات خوراکی به جزئیات این محصول می پردازیم.

فروش انواع شیره

انواع شیره جات خوراکی به چند نوع تقسیم می شوند؟

  1. شیره انگور
  2. شیره انجیر
  3. شیره گیاهی
  4. شیره خرما
  5. شیره توت
  6. شیره کشمش
  7. شیره چغندر
  8. سه شیره
  9. چهار شیره
  10. پنج شیره

فروش انواع شیره

ویژگیها و خواص انواع شیره های خوراکی

  • شیره انگور: سرشار از ویتامین آ-ب-ث است که به دفع اوره و اسید های غیر مفید بدن کمک می کند.
  • شیره انجیر: غنی از فیبر های غذایی، پتاسیم، آنتی اکسیدان و امگا های 3 و 6 می باشد که برای تقویت سیستم اعصاب، مغز و قلب مفید است.
  • شیره توت: حاوی آنتی اکسیدان و سرشار از آهن می باشد که خاصیت ضد سرطانی دارد.
  • شیره خرما: سرشار از فسفر و آهن است و تسکین دهنده قوی جهت درد های روماتیسمی و امراض شریانی است.
  • معجون سه شیره: منبع خوب منیزیم، کلسیم، آهن و فسفر است که برای درمان کم خونی، تیروئید، بی حالی و بی حسی بدن خوب است.
  • معجون چهار شیره: بسیار با انرژی است و جایگزین خیلی خوب برای شیرین کننده های تصفیه شده می باشد.
  • شیره چغندر: حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد و برای درد مفاصل و نقرس مناسب است.
  • شیره کشمش: همان خاصیت شیره انگور را دارد و نام دیگر شیره انگور شیره کشمش می باشد.
  • شیره سیب: این نوع شیره تمام خواص خود سیب را دارد و صبحانه ای بسیار خوب به شمار می رود.

فروش انواع شیره

نحوه و مقدار مصرف انواع شیره خوراکی

شیره جات جزو آن دسته از خوراکی هایی می باشند که حتی در حجم کم کالری بالایی دارند. بنابراین این نوع خوراکی به جزء افرادی که از لاغری و کم وزنی رنج می برند باید با احتیاط و در حجم کم استفاده شوند. زیرا شیره نوعی کربوهیدرات محسوب می شود که مصرف بیشتر آن موجب افزایش وزن و چاقی خواهد شد. نکته مهم دیگری که در مورد شیره های خوراکی وجود دارد این است که گروه خاصی از افراد مانند کسانی که دچار دیابت، فشار خون، کلسترول، و تری گلسرید بالا هستند نباید از این خوراکی خوشمزه استفاده کنند.

فروش انواع شیره

تفاوت شیره با عسل چیست؟

عسل نوعی ماده ای شیرین است که در تولید آن فرایند حرارت دهی جهت تغلیظ روی آن صورت نمی گیرد و این عامل باعث شده است تا حجم زیادی از ریز مغزی های مفید، آنتی اکسیدان و ویتامین های زیادی در آن یافت شود. همچنین عسل یکی از بهترین، سالم ترین و طبیعی ترین انواع قند ها به شمار می رود که خاصیت درمانی زیادی هم دارد. اما شیره جات در نتیجه حرارت دهی زیاد بروی آب میوه های گوناگون به دست می آیند که این امر باعث تضعیف ریز مغزی های موجود در آن می شود. شیره های خوراکی به مراتب خیلی بهتر از قند و شکر می باشند، اما عسل بر شیره ارجحیت بالایی دارد.

فروش انواع شیره

طرز نگهداری شیره جات خوراکی

شیره جات خوراکی با توجه به رطوبت خیلی کم و قند بسیار زیادی که دارند امکان رشد و تکثیر میکرو ارگانسیم ها در آن وجود ندارد، در نتیجه جهت نگهداری طولانی مدت و سالم انواع شیره های خوراکی نیازی به یخچال نیست و در محل های خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم آفتاب می توان آن را به مدت طولانی مدت نگهداری نمود. البته اگر در یخچال نگهداری شود به مراتب زمان ماندگاری آن افزایش خواهد یافت.

فروش انواع شیره

فروش انواع شیره خوراکی از طریق اینترنت

فروش انواع شیره خوراکی از طریق اینترنت یکی از آسان ترین، راحت ترین و در دسترس ترین روشهای فروش به شمار می رود که مجموعه فروشگاه اینترنتی شیرین شهد این امکان را به وجود آورده است که مشتریان محترم به سهولت از این طریق نسبت به سفارش و خرید خود اقدام نمایند.

 

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما