فروش اینترنتی شیره توت

فروش اینترنتی شیره توت طبیعی و خانگی که به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود به صورت عمده و خرده و با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب و ارزان از طریق فروشگاه اینترنتی آنلاین شیره پزان به شکل نقدی امکان پذیر شده است.

درخت میوه توت تا 16 گونه شناسایی شده است که توت سفید، توت سیاه و شاه توت از معروف ترین گونه های میوه توت به شمار می روند. شاه توت که طعم آن تا حدودی ترش می باشد بیشتر در فصل برداشت به صورت تازه خوری استفاده می شود.

اما توت سفید و توت سیاه به انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از آنها این است که از آنها به عنوان شیره توت استفاده می شود چون هر دو نوع توت سفید و سیاه آبدار بوده و از طعم خیلی شیرینی برخوردار می باشند و برای تولید شیره توت بهترین گزینه هستند. ناگفته نماند که از دیگر فرآورده های توت سفید آن است که از آن به عنوان توت خشک استفاده می شود.

فروش اینترنتی شیره توت

[toggle title=”جالب است بدانید که” state=”open”]ایران اولین و بزرگترین کشور تولید کننده انواع مختلف توت در جهان است که این میوه و فرآورده های آن در شکل های مختلف نظیر شیره توت و توت خشک به کار می روند.[/toggle]

مواد مغذی توت خام و شیره توت در هر 100 گرم

با توجه به اینکه میوه توت یکی از پرخاصیت ترین میوه های موجود در جهان به شمار می رود شیره توت هم تمام خواص خود توت را دارا می باشد که در زیر به ذکر خواص آن می پردازیم.

  1. انرژی                         43 کیلو کالری
  2. چربی                         0/39 میلی گرم
  3. فیبر                            1/7 میلی گرم
  4. قند ها                        8/1 میلی گرم
  5. کربوهیدرات ها              9/8 میلی گرم
  6. پروتئین ها                   1/44 میلی گرم
  7. آب                            87/68 میلی گرم
  8. ویتامین آ                    1 میکرو گرم
  9. ویتامین ب1                 0/029 میلی گرم
  10. ویتامین ب2                0/101 میلی گرم
  11. ویتامین ب3                0/63 میلی گرم
  12. ویتامین ب6                0/05 میلی گرم
  13. اسید فولیک                6 میکرو گرم
  14. ویتامین سی               36/4 میلی گرم
  15. ویتامین ای                 0/87 میلی گرم
  16. ویتامین کا                  7/8 میکرو گرم
  17. کلسیم                       39 میلی گرم
  18. آهن                         1/85 میلی گرم
  19. منیزیم                       18 میلی گرم
  20. فسفر                        38 میلی گرم
  21. پتاسیم                      194 میلی گرم
  22. سدیم                       10 میلی گرم
  23. روی                         0/12 میلی گرم

این ریز مغذی های موجود در میوه توت و شیره توت باعث شده است تا در درمان بسیاری از بیماری ها به عنوان یک داروی طبیعی به کار روند.

فروش اینترنتی شیره توت

[toggle title=”درباره طبیعت شیره توت بیشتر بدانید” state=”open”]شیره توت طبیعتی گرم و تر دارد اما گرمی شیره توت خیلی کم بوده و به همین دلیل مزاج انسانها را تغییر نمی دهد و افراد گرم مزاج هم می توانند براحتی از آن استفاده کنند.[/toggle]

تاثیر شیره توت بر افزایش طول عمر

دانشمندان در آخرین تحقیقات خود به این یافته ها رسیده اند که توت و شیره توت به دلیل دارا بودن ماده ای به نام رزوراترول نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر انسانها داشته باشد. رزوراترول همانند سایر آنتی اکسیدانها به عنوان یک ترکیب قدرتمند شناخته می شود که تمام سلول های بدن را بازسازی می کند و اثرات پیری را متوقف می سازد. البته باید توجه داشت که مصرف توت و شیره توت باید به صورت مداوم ادامه داشته باشد تا بتواند این نقش را در بدن ایفا کند.

فروش اینترنتی شیره توت

درمان آلرژی فصلی با استفاده از شیره توت

توت و شیره توت سرشار از ویتامین هاست. ویتامین هایی نظیر A، B و C که تاثیر مهمی برای سلامتی بدن دارند. ویتامین C موجود در شیره توت می تواند به درمان حساسیت های فصلی کمک زیادی کند. این مشکل که افراد زیادی را دچار ناراحتی و نگرانی میکند، شیره توت تا حدود زیادی در رفع آن موثر واقع شده است. علاوه بر این ویتامین C موجود در شیره توت می تواند سرما خوردگی و آنفولانزا را نیز درمان کند.

فروش اینترنتی شیره توت

رفع مشکل سفیدی مو با استفاده از شیره توت سفید

امروزه رفع مشکل سفیدی مو در کل جهان به مشکل اصلی آقایان و خانمها تبدیل شده است که در بیشتر افراد هم هیچ رابطه ای با سن و سال نداشته و ناشی از مشکلات روحی و استرس و اضطراب می باشد. چون سفیدی مو به طور مستقیم از جذابیت افراد می کاهد به همین دلیل درمان این مشکل به امری ضروری تبدیل شده است. یکی از خوراکی هایی که از نظر طب سنتی به رفع مشکل سفیدی مو کمک می کند توت و شیره توت می باشد. شیره توت سرشار از آنتی اکسیدان هایی به نام آنتوسیانید می باشد که فایده های زیادی برای رفع سفیدی مو افراد دارد.

فروش اینترنتی شیره توت

رابطه شیره توت سفید با لاغری چیست؟

اغلب افراد مطلع هستند که خوردنی های شیرین چاق کننده می باشند و نباید در خوردن آنها زیاده روی کرد بخصوص افرادی که به زیبایی اندام خود اهمیت فراوانی می دهند و نمی خواهند با خوردن شیرینی زیاد دچار چاقی مفرط شوند.

شیره توت مانند سایر شیره جات خوراکی نظیر شیره خرما، شیره انجیر، شیره انگور و … از مواد قندی زیادی برخوردار است که علاوه بر اینکه طعم شیرین و خوشمزه ای دارد، به سبب داشتن نوعی فیبر باعث کم شدن اشتهای افراد مختلف به خوردن غذای زیاد می شود و کم شدن اشتها به خوردن غذا موجب می شود تا افراد لاغر بمانند و دچار چاقی و یا اضافه وزن نگردند. شیره توت به مقدار کافی مغذی بوده و از انرژی بالایی برخوردار است و همین امر موجب می گردد تا افراد با خوردن غذای کم دچار مشکل کمبود مواد معدنی در بدن نشوند.

فروش اینترنتی شیره توت

درمان مشکل یبوست به وسیله شیره توت

بدون شک بیشتر مشکلات گوارشی با انتخاب مواد غذایی مناسب قابل رفع بوده و دیگر نیازی به مراجعه به پزشک نخواهد بود فقط کافیست در مورد مواد غذایی که مصرف می کنیم اطلاعاتی هر چند جزئی در موردشان داشته باشیم. شیره توت سفید نوعی خوراکی خوش طعم می باشد که سرشار از فیبر است و سبب می شود تا هضم غذا به آسانی صورت گیرد و سیستم گوارشی را با مشکل رو به رو نکند. مقدار فیبر مورد نیاز بدن را می توان روزانه با مصرف فرآورده های توت سفید نظیر توت خشک و شیره توت تامین کرد.

فروش اینترنتی شیره توت

آیا افراد دیابتی می توانند از شیره توت استفاده کنند؟

طبق آخرین مطالعاتی که دانشمندان و محققان بروی میوه توت و شیره توت انجام داده اند به نتایج قابل تاملی دست یافته اند که آنها را در بهت و حیرت فرو برده است. دانشمندان دریافته اند که که توت و شیره توت ترکیبات خاصی به نام DNJ وجود دارد که باعث می شود تا مقدار قند مصرف شده ی خیلی کمی جذب خون گردد و بیشتر قند مصرفی که از بدن دفع شده و خارج می شود بسیار زیاد باشد. در نتیجه این امر باعث می شود تا قند خون افراد افزایش نیافته و دچار دیابت نشوند.

فروش اینترنتی شیره توت

[toggle title=”بیماران دیابتی توجه داشته باشند که” state=”open”]درست است که شیره توت سفید جایگزین مناسبی برای قند و شکر می باشد اما باید توجه داشت که نباید روزانه بیش از 1 الی 2 قاشق غذاخوری از آن استفاده کرد و باید در مصرف آن تعادل داشته باشید.[/toggle]

چگونه در منزل شیره توت درست کنیم؟

در تهیه شیره توت نکاتی وجود دارد که در صورت رعایت آنها براحتی می توان حتی در منزل هم به تهیه شیره توت پرداخت. برای تهیه شیره توت ابتدا آب توت را گرفته و سپس به آن خاک سفید بیفزائید و مخلول کنید. افزودن خاک سفید به آب توت باعث تصفیه آن می شود. بعد از اینکه آب توت تصفیه شد آن را با فشردن در پارچه های توری ریز از خاک سفید جدا کرده و بجوشانید. با جوشاندن آن آب مازاد توت بخار شده و به صورت شیره غلیظ در می آید. توجه داشته باشید که شیره توت بعد از خنک شدن مقداری سفت خواهد شد و به همین دلیل اجازه ندهید تا بیش از حد روی حرارت باقی مانده و آب آن زیاد بخار شود.

فروش اینترنتی شیره توت

[toggle title=”دانستنی هایی در مورد شیره توت” state=”open”]شیره توت به دلیل دارا بودن موادی نظیر فنول، فلاونید و آنتی سیاتین به عنوان گند زدایی اکسیدانت ها در بدن عمل کرده و به درمان انواع بیماری ها کمک می کند.[/toggle]

شیره توت به عنوان ضد سرطان پروستات

طبق آمار های بهداشت جهانی سالانه افراد زیادی در جهان بر اثر سرطانهای مربوط به کبد، روده بزرگ و سرطان جان خود را از دست می دهند. بسیاری از این افراد به دلیل مصرف غذا های نامناسب و کم تحرکی گرفتار مشکلات گوارشی مانند یبوست شده و دچار مرگ و میر می شوند. یکی از خوراکی هایی که در درمان مشکلات سیستم گوارشی و پروستات موثر است مصرف توت و شیره توت می باشد. این خوراکی بیشتر مواد معدنی مورد نیاز بدن را دارا بوده و به حل این مشکل کمک شایانی می کند.

فروش اینترنتی شیره توت

فروشگاه آنلاین و اینترنتی شیره توت

فروشگاه آنلاین و اینترنتی شیره توت عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین شیره های خوراکی نظیر شیره خرما، سه شیره، چهار شیره، شیره انگور، شیره انجیر و …با ارزان ترین قیمت ممکن می باشد که به عنوان تولید کننده این محصول از مواد اولیه درجه یک برای تولید آنها استفاده می کند. خرید شیره توت از این مجموعه می تواند صرفه اقتصادی خوبی به همراه داشته باشد. چونکه قیمت های محصولات به صورت دسته اول بوده و مستقیم از کارخانه ارسال می گردد.

فروش اینترنتی شیره توت

استعلام قیمت فروش اینترنتی شیره توت

استعلام قیمت فروش شیره توت اگر از طریق سایت اینترنتی صورت گیرد بهتر خواهد بود و در سریع ترین زمان ممکن این اتفاق خواهد افتاد. فروشگاه اینترنتی شیره پزان با اعلام لیست قیمت روز محصولات خود به مشتریان آنها را در خرید سریع یاری نموده و تخفیفات ویژه ای را برای آنها در نظر گرفته است پس با ما در تماس باشید.

 

 

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما