قیمت روز شیره انگور کشمشی

قیمت روز شیره انگور کشمشی و استعلام هر روزه آن از اصلی ترین دغدغه ها و نگرانی های افراد فعال در حوزه این محصول و سایر شیره های خوراکی نظیر، شیره خرما، شیره توت، شیره انجیر، سه شیره، چهار شیره و … می باشد. اگر به دنبال منبع موثق و معتبر جهت استعلام قیمت روز انواع شیره جات خوراکی و طبیعی می باشید فروشگاه اینترنتی و آنلاین شیرین شهد یکی از بهترین گزیه ها برای شما خواهد بود چرا که این مرکز تولید کننده انواع شیره جات خوراکی در کشور می باشد و دقیق ترین و به روز ترین قیمت ها را به صورت تماس تلفنی در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

در یکی دو سال اخیر به دلیل عدم ثبات اقتصاد در کشور و تغییر قیمت هر روزه انواع محصولات از جمله مواد غذایی، بحث استعلام قیمت اجناس خریداران را دچار سردرگمی کرده است که به همین علت به دنبال منبع و مرجعی موثق هستند تا بتوانند در صورت لزوم به صورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی نسبت به استعلام قیمت مواد مورد نظر اقدام کنند. علاوه بر اینکه برای استعلام قیمت روز انواع شیره جات خوراکی بخصوص شیره انگور کشمشی نیاز است از یک مرکز معتبر نسبت به دریافت آن اقدام کرد، جهت خرید شیره انگور کشمشی هم باید سراغ تولید کنندگان سابقه این محصول پرطرفدار رفت زیرا در بازار خرید و فروش این محصول شیره جات تقلبی و مصنوعی زیادی عرضه می شوند که با نام شیره انگور کشمشی اصل معامله می شوند ولی در اصل کیفیت و طعم و مزه لازم را ندارند به همین جهت پیشنهاد می شود بهترین و شناخته شده ترین مراکز را برای خرید و سفارش شیره انگور کشمشی و سایر شیره جات خوراکی انتخاب نمائید.

قیمت روز شیره انگور کشمشی

ما در مجموعه تولیدی و پخش انواع شیره جات خوراکی و طبیعی این امکان را فراهم کرده ایم تا هر روزه لیست قیمت شیره انگور ، شیره انجیر و سایر شیره جات را از طریق تماس تلفنی خدمت مشتریان عزیز اعلام کنیم تا مشتریان با آگاهی کامل از قیمت روز این محصولات با خیال آسوده نسبت به خرید خود تصمیم بگیرند. ما علاوه بر شیره انگور کشمشی سایر شیره جات خوراکی و طبیعی را از بهترین میوه جات تولید شده در کشور و با بالاترین کیفیت ممکن به صورت 100 درصد خالص و ارگانیک بدون هیچ گونه افزودنی و نگهدارنده و با هدف حفظ سلامت مصرف کننده تهیه و تولید میکنیم تا سهمی در ارتقای سلامت هم وطنان عزیز داشته باشیم. در این مرکز شیره انگور با قیمت دست اول و رقابتی عرضه می شود زیرا به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه های بازار این محصول عرضه شده و برای آن دسته از افرادی که قصد دارند شیره انگور و سایر شیره جات خوراکی و طبیعی را به صورت عمده و تناژ بالا خرداری کنند یکی از بهترین گزینه های خرید به شمار می رود. لازم به است که تمام محصولات ما را می توانید با تضمین کیفیت و گارانتی مرجوعی به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

 

قیمت روز شیره انگور کشمشی

در مورد شیره انگور کشمشی چه می دانید؟

« دوشاب » یا به عبارتی شیره انگور که در بیشتر استان های کشور از آن به عنوان مربای سنتی یاد می شود، از میوه درخت انگور به روش های مختلفی تهیه می شود. اگر بخواهیم تاریخچه‌ی این خوراکی خوشمزه را بررسی کنیم باید یادآور شویم قدمت آن به تاریخ تمدن ایران زمین بر می گردد. گفتنی است که میوه انگور انواع مختلفی نظیر انگور کشمشی، انگور عسگری، انگور تاقوتی، انگور شیرازی، انگور شانی و … در کشور ما کاشت می شود که بدون اغراق می توان عنوان کرد که بهترین شیره از بین انواع میوه انگور ذکر شده مربوط به انگور کشمشی می شود که در کشور ما بسیار شناخته شده بوده و از کیفیت و طعم و مزه بسیار خوبی برخوردار می باشد. شیره انگور کشمشی اگر به صورت سنتی و با رعایت اصول بهداشتی تهیه و تولید شود کیفیت بی نظیری خواهد داشت و برای خرید این نوع شیره انگور باید به مراکز تولید کننده معتبر مراجعه نمود.

شیره انگور و شیره توت از قدیم الایام از جایگاه بسیار بالایی بخصوص در منطقه آذربایجان که یکی از قطب های اصلی تولید انگور در کشور به شمار می رود، برخوردار بوده است. این محصول از نظر اقتصادی سود خوبی برای مردمان این خطه به همراه داشته است. از شیره انگور در پخت و تهیه انواع شیرینیجات سنتی و محلی، نه تنها در این منطقه بلکه در کل کشور استفاده می شود. شیره انگور کشمشی به دلیل خواص و فواید کم نظیری که دارد برای درمان بسیاری از مشکلات گوارشی به کار می رود و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد بسیار سریع هم نتیجه می دهد و در طب سنتی و طب ایرانی به عنوان یکی از دارو های طبیعی و سنتی کاربرد فراوانی دارد.

 

قیمت روز شیره انگور کشمشی

جالب است بدانید که:

شیره انگور بسیار مقوی است و همانند خود انگور سرشار از ویتامین های آ، ب و ث می باشد. همچنین یک ملین و ضد نفخ موثر به شمار می رود.

تهیه و تولید شیره انگور سنتی در میان مردم از آداب و رسوم خاصی برخوردار است و زحمت زیادی را می طلبد. امروزه در بیشتر روستا های منطقه آذربایجان این کار همچون گذشته به خوبی شکل می گیرد. شیره انگور تولید شده در این منطقه سهم قابل توجهی از میزان شیره مصرفی کشور را شامل می شود.

تهیه شیره انگور یا دوشاب در آذربایجان به عنوان یک میراث اقتصادی و فرهنگی همچنان با قدرت از سوی اهالی آن ادامه دارد و سالانه ده ها تن دوشاب را تولید می کنند. محصول تولیدی این منطقه کیفیت خیلی بالایی داشته و مشتریان خواص خود را در مناطق مختلف کشور دارد.

دانستنی هایی در مورد شیره انگور:

انواع مختلفی از انگور در کشور کشت می شود که از همه گونه های آن می توان شیره انگور تهیه کرد و جالب است بدانید که شیره هر کدام از این انگور ها طعم، مزه، خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند.

قیمت روز شیره انگور کشمشی

مشکلات پیش روی تولید کنندگان دوشاب محلی (شیره انگور)

بیشتر تولید کنندگان سنتی و محلی شیره کنسانتره انگور از بی توجهی و عدم حمایت مسئولان از کشاورزان گلایه‌های زیادی دارند. این امر موجب شده است در تهیه این محصول مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. بی توجهی مسئولان باعث شده تا شیره انگور تولید سنتی با بسته بندی نامناسب به بازار عرضه شود و همچنین مسئله بهداشت نیز به صورت کامل و استاندارد در آن رعایت نشود. اما با وجود تمام این مشکلات شیر انگور جایگاه خود را از سبد غذایی و سفره های مردم از دست نداده و هنوز هم عده ی زیادی هستند که از آن در تهیه و پخت انواع خوراکی ها بهره می برند.

تولید شیره انگور اغلب توسط باغداران عزیز و روستائیان محترم در هنگام برداشت میوه انگور که در اوایل فصل زیبای پاییز اتفاق می افتد مقارن است. این تولید کنندگان به صورت سنتی شیره انگور کشمشی را تولید کرده و جهت فروش به بازار شهر های بزرگ نظیر ارومیه، تبریز، اراک، همدان، اصفهان، مشهد و تهران عرضه می کنند. در چندین سال گذشته روش فروش شیره انگور و سایر شیره جات گذشته با بهبود هایی هم همراه بوده است با برپایی نمایشگاه های مواد غذایی در شهر های مختلف بعضی از تولید کنندگان در این نمایشگاه ها شرکت کرده و محصولات تولید شده خود را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به فروش می رسانند که چندان هم رضایت بخش نبوده و نیاز است که مسولان نظارتی گام هایی در جهت بهتر شدن شرایط فروش این خوراکی خوشمزه و کم نظیر تمهیداتی انجام دهند.

 

قیمت روز شیره انگور کشمشی

علت ترش شدن شیره انگور چیست؟

علت ترش شدن شیره انگور به مراحل پخت و مواد افزودنی که در هنگام تهیه از آن استفاده می شود بستگی دارد. در روش سنتی تهیه شیره انگور از نوعی خاک سفید جهت گرفتن ترشی شیره و همچنین صاف و شفاف شدن آن بهره می گیرند. بعد از اینکه آب انگور را داخل قابلمه بزرگ می ریزند، آن را روی حرارت قرار می دهند. قبل از به جوش آمدن آن، در اطراف قابلمه حباب هایی ایجاد می شود که در این مرحله خاک را با دست برداشته و آرام آرام به آن می افزایند و به هم می زنند. سپس کف روی آن را جمع می کنند. این کار باعث می شود تا هم ترشی دوشاب گرفته شود و هم اینکه شیره انگور صاف و روشن شود.

نکته مهم دیگری هم که در مورد پختن شیره انگور و علت ترش شدن آن وجود دارد این است که از لحاظ سفارشات دینی در هنگام پخت و تولید شیره انگور باید توجه داشت که دو سوم آب موجود باید تبخیر شده تا شیره غلیظ شده و به صورت حلال در بیاید. وجود آب بیشتر داخل شیره و عدم تبخیر آن سبب رقیق شدن شیره انگور شده که هم طعم و مزه دلخواه را نخواهد داشت و هم اینکه شیره آبکی از لحاظ ماندگاری عمر پایینی خواهد داشت و با گذشت مدت کوتاهی از زمان تهیه آن شروع به کپک زدن و ترش شدن خواهد کرد.

در مورد خواص شیره انگور بیشتر بدانید:

اگر شیره انگور را با مقداری پودر زعفران مخلوط کرده و به صورت مداوم استفاده کنید می تواند برای درمان رفع غم و اندوه، ضعف اعصاب، ناراحتی و غضب موثر باشد.

قیمت روز شیره انگور کشمشی

کالری شیره انگور کشمشی چقدر است؟

در هر 100 گرم شیره انگور حدود 329 کالری وجود دارد. شیره انگور از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. کالری زیاد شیره انگور به دلیل مواد قندی که در این مواد غذایی وجود دارد می باشد.

اگر مصرف شیره انگور در حد اعتدال نباشد موجب افزایش وزن، چاقی و حتی دیابت می شود. توصیه ما این است که در مصرف روزانه دوشاب احتیاط بیشتری به خرج دهید تا دچار عوارض غیر قابل جبران آن نشوید.

سایر ارزش غذایی شیره انگور به شرح ذیل می باشد:

  1. شیره انگور در هر 10 گرم 400 میلی گرم چربی دارد.
  2. 900 میلی گرم پروتئین دارد.
  3. آهن آن 12 میلی گرم است.
  4. به میزان 74 میلی گرم کلسیم دارد.
  5. فسفر آن در هر 100 گرم 40 میلی گرم می باشد.

 

قیمت روز شیره انگور

شیره انگور برای درمان چه بیماری های مفید است؟

  1. از سلامت استخوانها محافظت می کند.
  2. تمایل جنسی را افزایش می دهد.
  3. به رفع یبوست کمک می کند.
  4. از کم خونی جلوگیری می کند.
  5. برای تسکین درد دوران قاعدگی زنان کمک می کند.
  6. میزان گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد.
  7. به رشد کودکان کمک می کند.
  8. از دستگاه عصبی محافظت می کند.
  9. از ابتلا به سرطان پیشگیری می کند.
  10. از پوست در برابر آفتاب محافظت می کند.
  11. از پیری زودرس جلوگیری می کند.

شیره انگور و تاثیر آن بروی پوست و زیبایی

مواد مغذی متنوع موجود در شیره انگور آن را به ماده ای مهم برای جوانسازی و سلامت پوست تبدیل کرده است، به طوری که از آن در تهیه و تولید مواد و لوازم بهداشتی استفاده می شود.

قیمت روز شیره انگور

علائم خراب شدن شیره انگور چیست؟

  1. اگر شکل ظاهری شیره انگور از حالت شفافیت خارج شده و کدر تر شود.
  2. اگر از کف دوشاب حباب های گازی به طرف بالا در حال صعود باشند.
  3. در صورت تجمع کف در سطح شیره انگور ممکن است نشانگر فاسد شدن آن باشد.
  4. تغییر در رنگ، بو و طعم اولیه شیره انگور دلیل دیگری بر فاسد شدن آن است.
  5. کپک و قارچ های ایجاد شده در سطح شیره انگور نشان دهنده خرابی دوشاب می باشد.

 

قیمت روز شیره انگور

آیا باید شیره انگور را در یخچال نگهداری کنیم؟

نوع انگوری که شیره از آن تهیه می شود تعیین کننده ماندگاری طولانی مدت یا کوتاه مدت شیره انگور می باشد. اگر چه برای نگهداری شیره انگور الزامی برای استفاده از یخچال یا سردخانه نیست، چون در مکان خشک و خنک دوشاب را به راحتی می توان نگهداری کرد، اما اگر نگهداری شیره انگور از طریق یخچال صورت بگیرد مشکلی هم به وجود نمی آید.

مهم ترین نکته ای که در مورد نگهداری شیره انگور وجود دارد این است که اگر شیره انگور غلظت پایینی داشته باشد و یا با استفاده از افزودنی های غیر مجاز تولید شود ممکن است در هوای بیرون از یخچال کپک بزند و ماندگاری پایینی داشته باشد.

 

قیمت روز شیره انگور

استعلام قیمت روز شیره انگور کشمشی

استعلام قیمت روز شیره انگور و کشمش انگوری اگر از مراکز پخش عمده و مستقیم این محصول انجام شود می تواند به عنوان قیمت مرجع بازار باشد و خریداران این محصول می توانند به راحتی اقدام به سفارش خود کنند.

مجموعه شیرین شهد به عنوان بزرگترین مرکز تولید و پخش انواع شیره خوراکی به صورت روزانه و از طریق تماس تلفی قیمت محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما خریداران عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی با مشاوران و کارشناسان فروش ما به صورت 7 روز هفته تماس حاصل نمایید و بعد از آگاهی و دریافت مشاوره در خصوص قیمت و انواع شیره انگور کشمشی و سایر شیره جات خوارکی در حجم بالا و به صورت عمده با قیمت رقابتی خرید و سفارش خود را انجام دهید. گفتنی است که این مجموعه رعایت حقوق مصرف کننده را مورد تکریم قرار داده و این امکانرا فراهم کرده است تا مشتریان عزیز در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده آن را مرجوع کرده و وجه پرداخت شده خود را دریافت نمایند. بنابراین با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید از مجموعه شیرین شهد خرید خود را انجام داده و با ما خرید متنوع و متفاوتی را تجربه نمائید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما