قیمت شیره انگور سیاه شانی

قیمت شیره انگور سیاه شانی را می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه آنلاین و اینترنتی شیره پزان استعلام نمائید. این مرکز فروش اینترنتی انواع شیره انگور سیاه و سایر شیره جات خوراکی را که به صورت سنتی و صنعتی تهیه شده اند به فروش می رساند.

انگور سیاه میوه ای است که در ایران به وفور کشت می شود. این میوه خوشمزه بسیار پرخاصیت بوده و مردم محلی و روستائیان از آن اقدام به تهیه شیره انگور می نمایند که بسیار لذیذ بوده و طرفداران زیادی هم در سراسر کشور به خود اختصاص داده است.

شیره انگور سیاه یا دوشاب به روش های مختلفی در بین مردم مورد استفاده قرار می گیرد و از آن در تهیه و پخت انواع خوراکی های محلی و سنتی بهره گرفته می شود و به مصرف مردم می رسد.

[toggle title=”در مورد خواص شیره انگور سیاه بیشتر بدانید” state=”open”]یکی دیگر از خواص شیره انگور سیاه این است که اثر ضد التهابی و نرم کنندگی در ناحیه حلق را داشته و افرادی که در فصول سرد سال دچار التهاب در ناحیه حلق می شوندو سرفه می کنند بهتر است از غرغره شیره انگور و آب استفاده کنند.[/toggle]

قیمت شیره انگور سیاه شانی

خواص درمانی شیره انگور سیاه شانی

شیره و سرکه انگور عسگری سیاه و شیره انجیر خواص بی شماری دارد و به دلیل طبیعت گرم و تری که دارد باعث شده است تا بیشتر افراد از آن در فصل پائیز و زمستان استفاده کنند. مهم ترین خواص شیره انگور سیاه به شرح ذیل می باشد.

  1. مواد قندی زیادی داشته و بسیار مقوی و مغذی می باشد.
  2. سرشار از گروه ویتامین های آ، ب و ث است.
  3. درمان کننده تپش قلب، کهیر و صرع می باشد.
  4. شیر مادران شیر ده را غلیظ می کند.
  5. مشکل کم خونی را به خوبی برطرف می کند.
  6. سرشار از فیبر بوده و ضد نفخ است.
  7. ضعف عمومی بدن را برطرف می کند.
  8. حجم عضلات ورزشکاران را افزایش می دهد.
  9. به شدت چاق کننده و افزایش دهنده وزن بدن می باشد.
  10. انسداد و گرفتگی های مجاری کبد را باز می کند.
  11. ادرار آور بوده و برای روان کردن آن مفید است.
  12. برای برطرف کردن افسردگی و غضب مفید است.

قیمت شیره انگور سیاه شانی

طرز تهیه شیره انگور سیاه سنتی

شیره انگور سیاه سنتی از قدیم توسط باغداران و افراد محلی در هنگام برداشت محصول تهیه می شده است و در حال حاضر نیز این روش به دلیل روی کار آمدن روش صنعتی و مکانیزه در حد خیلی کم مورد استقبال افراد می باشد.

برای این کار ابتدا آب و کشمش انگوری را می گیرند و آن را بروی حرارت قرار می دهند تا حدودا یک چهارم آب آن تبخیر شده و سپس به آن نوعی خاک اضافه می کنند تا جرم آن ته نشین شده و شیرین شود بعد آن را تصفیه کرده و دوباره بروی حرارت می گذارند تا شیره قوام آمده و غلیظ شود تا به مرحله مصرف برسد.

قیمت شیره انگور سیاه شانی

موارد استفاده از شیره انگور سیاه

امروزه شیرین کننده های تصفیه شده مانند قند و شکر توسط افراد و تولید کننده های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد که عوارض زیادی برای بدن انسان دارد و می طلبد که جایگزین مناسبی برای آنها انتخاب شود. به طور حتم می توان گفت که بهترین جایگزین قند و شکر می تواند شیره انگور قرمز و شیره توت باشد که در موارد زیادی می توان از آن استفاده کرد که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم.

  • برای تهیه مربا و مارمالاد
  • در تهیه انواع حلوا های محلی
  • انواع مختلفی از شیرینی جات
  • در تهیه کرم ها و کارامل ها
  • برای درست کردن بستنی و کمپوت ها
  • در پخت انواع کیک ها و دسرها

همه ما از مضرات قند و شکر آگاهی های لازم را داریم و بهتر است به جای آنها از این شیرین کننده طبیعی استفاده کنیم.

قیمت شیره انگور سیاه شانی

[toggle title=”دانستنی هایی در مورد شیره انگور سیاه” state=”open”]بهترین زمان استفاده از شیره انگور سیاه فصول سرد سال نظیر پائیز و زمستان است زیرا با توجه به خواص بی شماری که دارد به خوبی سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و مانع از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا می شود.[/toggle]

افراد گرم مزاج چگونه می توانند از شیره انگور استفاده کنند؟

شیره انگور سیاه طبیعتی گرم و تر دارد و بدیهی است که افراد گرم مزاج نمی توانند با خیال آسوده از آن استفاده کنند و مشکلاتی برای آنها به وجود خواهد آورد. برای این مشکل راه حل این است که از مخلوط سرکه شیره استفاده کنند.

برای تهیه سرکه شیره به مقدار یک دهم شیره انگور به آن سرکه اضافه کرده و به مدت 2 الی 3 دقیقه آن را بجوشانید تا شیره و سرکه به خوبی با هم ترکیب شوند. از این مخلوط می توان در هر وعده به میزان 1 الی 2 قاشق در یک لیوان آب حل کرده و میل نمود.

قیمت شیره انگور سیاه شانی

شیره انگور سیاه را از کجا خریداری کنیم؟

شیره انگور سیاه طبیعی و ارگانیک از طریق فروشگاه های معتبر صورت می گیرد و همه شیره انگور های موجود در بازار خالص نبوده و استفاده از آنها ممکن است عوارضی برای بدن به همراه داشته باشد.

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید شیره انگور سیاه همین سایت فروشگاه اینترنتی می باشد که در آن خرید اینترنتی شیره انگور به صورت مستقیم از خود کارخانه انجام می پذیرد و قیمت فروش آن نیز کاملا رقابتی و مناسب بوده و افراد می توانند با خیال راحت اقدام به خرید و سفارش آن کنند.

قیمت شیره انگور سیاه شانی

[toggle title=”جالب است بدانید که” state=”open”]مصرف شیره انگور بریا افرادی که دچار فشار خون بالایی هستند آسیبی نمی رساند و سبب افزایش یا کاهش آن نمی شود و بهتر است از آن در حد اعتدال مصرف شود.[/toggle]

خریداران عمده شیره انگور سیاه

شاید در نگاه اول این پرسش پیش بیاید که خریداران عمده و خرده شیره انگور سیاه چه کسانی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که عموم مردم خواهان و خریداران این محصول خوشمزه می باشند.

چون این عصاره این قابلیت را دارد که در موارد مختلفی مانند تهیه شیرینی جات محلی، درست کردن فرنی برای کودکان، تزئین انواع دسر ها و کیک ها در قنادی ها و شکلات سازی ها مورد استفاده قرار می گیرد و این امر باعث شده است تا شیره انگور سیاه جامعه هدف گسترده تری را شامل شود.

قیمت شیره انگور سیاه شانی

فروش شیره انگور سیاه صنعتی

فروش شیره انگور درجه یک توسط تولید کنندگان، بنکداران، عمده فروشان، سایت های فروش اینترنتی و آنلاین، فروشگاههای خیابانی و … صورت می گیرد. این محصول بر سر سفره بسیاری از مردم جای خود را حفظ کرده و یکی از مقوی ترین خوراکی ها در وعده صبحانه و به عنوان میان وعده ای خوشمزه مصرف می شود.

این عصاره در بازار فروش با قیمت های مختلفی عرضه می شود و در هنگام خرید باید توجه داشت تا آن را از مراکز فروش معتبر و با قیمت مناسب تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

قیمت شیره انگور سیاه شانی

نحوه استعلام قیمت شیره انگور سیاه شانی

قیمت شیره و کنسانتره انگور سیاه توسط همکاران ما در فروشگاه اینترنتی شیره پزان قابل استعلام میباشد. برای اینکار از طریق تماس تلفنی با همکاران ما در واحد فروش اینترنتی ارتباط گرفته و لیست قیمت روز شیره انگور و سایر شیره جات خوراکی را دریافت نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما