قیمت عمده شیره خرما

قیمت عمده شیره خرما یکی از اصلی ترین دغدغه های مهم خریداران و مشتریان این محصول پرخاصیت می باشد که هر روزه برای استعلام آن به مراجع گوناگونی از جمله فروشگاه های اینترنتی و آنلاین مراجعه می کنند. شیره خرما اگر از مراکز تولید و پخش عمده آن خریداری شود مطمئنا با بهترین قیمت ممکن همراه خواهد بود. مجموعه شیرین شهد یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مراکز تولید و فروش شیره خرما و سایر شیره جات خوراکی از جمله شیره انگور، شیره توت، شیره انجیر، شیره کشمش، شیره مویز، شیره سیب، شیره خرنوب، سه شیره، چهار شیره و پنج شیره می باشد که شما خریداران محترم می توانید جهت استعلام قیمت شیره خرما به آن مراجعه کرده و لیست قیمت روز محصولات را دریافت نمائید.

شیره خرما همچون خود خرما خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و با توجه به ارزش غذایی فوق العاده بالایی که دارد یک مواد غذایی کامل و بسیار مقوی به شمار می رود. این ماده غذایی علاوه بر اینکه به سلامت بدن کمک فراوانی می کند به درمان کردن بسیاری از بیما ریها نیز توصیه می شود. شیره خرما از قدیم مورد توجه اطباء طب سنتی قرار گرفته و به دلیل خواص بی شماری که دارد جهت درمان و پیشگیری بسیاری از مشکلات و بیماری ها از آن کمک می گیرند.

قیمت عمده شیره خرما

خرما به عنوان یک ماده غذایی سالم و مغذی از دوران باستان در رژیم غذایی انسان ها وجود داشته و امروزه هم به دلیل پیشرفت علم و فناوری فرآورده های آن نظیر شیره خرما، قند خرما، شربت خرما و … نیز تولید می شود. خواص شیره خرما و خرما آنقدر زیاد و با اهمیت است که در طب سنتی و اسلامی از آن به عنوان یک خوراکی و مواد غذایی گرم یاد می شود که ضعف عمومی بدن را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کرده و یک نوع خوراکی ضد ضعف بدن به شمار می رود که خود نشانگر اهمیت و ارزش غذایی بالای این معجون می باشد.

قیمت عمده شیره خرما

ارزش غذایی شیره خرما در هر 100 گرم

  1. انرژی                    1/178 کیلو ژول
  2. کربوهیدرات            75/03 گرم
  3. قندها                    75/03 گرم
  4. فیبر                      8 گرم
  5. چربی                   0/39 گرم
  6. پروتئین                 2/45 گرم
  7. ویتامین آ               10 IU
  8. بتاکاروتن               6 میلی گرم
  9. ویتامین ب 1          0/052 میلی گرم
  10. ویتامین ب 2          0/066 میلی گرم
  11. ویتامین 3              1/274 میلی گرم
  12. ویتامین ب 5          0/589 میلی گرم
  13. ویتامین ب 6          0/165 میلی گرم
  14. ویتامین ب 9          19 میلی گرم
  15. ویتامین سی         0/4 میلی گرم
  16. ویتامین کا             2/7 میلی گرم
  17. کلسیم                39 میلی گرم
  18. آهن                    1/02 میلی گرم
  19. منیزیم                 43 میلی گرم
  20. منگنز                   0/262 میلی گرم
  21. فسفر                  62 میلی گرم
  22. پتاسیم                656 میلی گرم
  23. روی                    0/29 میلی گرم

قیمت عمده شیره خرما

ترکیبات شیمیایی شیره خرما

  • ساکاروز 25 درصد
  • گلوکز 50 درصد
  • مواد آلبومینوئیدی
  • مواد پکتین
  • آب
  • ویتامین های A-B-C-E
  • انواع املاح معدنی

قیمت عمده شیره خرما

قند و شکر مصرف کنیم یا شیره خرما؟

مهم ترین دلایلی که برای مصرف شیره خرما به جای قند و شکر ذکر شده این است که محتوای مواد آنتی اکسیدان و فیبر موجود در شیره خرما موجب می شود تا بعد از خوردن آن قند خون به صورت آهسته افزایش می یابد و مانع از بالا رفتن سریع قند خون در افراد مختلف به ویژه کسانی که از دیابت رنج می برند می شود. همچنین مصرف این عصاره خوشمزه باعث می شود تا میل این افراد به خوردن شیرینی جات کاهش یابد. قند موجود در خرما و شیره خرما به صورت طبیعی بوده و مضراتی که در شیرین کننده های مصنوعی نظیر قند و شکر صنعتی وجود دارد، در آنها موجود نبوده و یکی از سالم ترین قند های موجود می باشد که با مصرف درست و به اندازه آن می توان زندگی سالمی را تجربه کرده و از خواص آن بهره مند شد.

قیمت عمده شیره خرما

مقدار مصرف شیره خرما باید چقدر باشد؟

درست است که در علم پزشکی و طب سنتی از شیره خرما به عنوان جایگزین مناسب برای قند و شکر یاد شده است اما باید توجه داشت که این بدان معنا نیست که به هر میزان که دلمان خواست می توانیم از آن استفاده کنیم. اگر این مواد غذایی یه اندازه مناسب در رژیم غذایی افراد قرار گیرد بدون عواض و مشکلات خواهد بود در غیر این صورت با مصرف بی رویه این خوراکی ممکن است عوارض جبران ناپذیری متوجه افراد شود. به خصوص افرادی که از بیماری های زمینه ای نظیر قند خون و فشار خون بالا رنج می برند باید با مشورت پزشک متخصص و به اندازه مجاز از شیره خرما و خرما استفاده کنند، زیرا بسیاری از افراد بر این باورند که قند موجود در خرما و شیره خرما بدون عوارض بوده و به هر میزان که بخواهند می توانند از آنها استفاده کنند در صورتیکه این موضوع از نظر پزشکی قابل تائید نبوده و مصرف زیاد و افراطی آن می تواند موجب بیماری ها و مشکلات جبران ناپذیری برای افراد به همراه داشته باشد.

قیمت عمده شیره خرما

طرز تهیه شیره خرما خانگی

برای این کار ابتدا خرما ها را بشوئید، هسته آنها را جدا کرده و از وسط نصف کنید. خرما ها را به همراه آب جوش در قابلمه ای به مدت 30 دقیقه نگه دارید. بعد از مدت نیم ساعت قابلمه را بروی حرارت قرار دهید تا آب به دمای جوش برسد، بعد از اینکه آب به جوش آمد شعله گاز را کم کرده و اجازه دهید تا خرما ها به مدت 5 دقیقه دیگر هم به جوش آیند و نرم شوند.

توجه داشته باشید که پخت خرما باید تا زمانیکه خرما ها کاملا نرم نشده اند ادامه یابد. بعد از اینکه به مدت زمان کافی خرما ها در آب جوش بروی حرارت باقی ماندند قابلمه را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید تا خرما ها به مدت 30 دقیقه دیگر در درون همان آب باقی بمانند. سپس خرما ها را در درون صافی مناسب ریخته و با دست خرما ها را به آرامی فشار دهید تا شیره آن جدا شود.

فقط توجه داشته باشید که گوشت و پوست خرما از صافی رد نشود. بعد از اینکه شیره خرما را جدا کردید دوباره آن را بروی حرارت شعله قرار دهید تا شیره بجوشد و به غلظت مناسب برسد. در طی این مدت زمان مدام شیره را هم بزید تا به آرامی بجوشد، نسوزد و ته نگیرد.

قیمت عمده شیره خرما

در تهیه شیره خرما خانگی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

  1. برای تهیه شیره خرما از خرما هایی استفاده کنید که شیره دار باشند.
  2. در تهیه شیره خرما باید توجه داشت که غلظت شیره به اندازه مناسب باشد چونکه غلظت کم باعث می شود تا شیره زود کپک بزند.
  3. استفاده از خرمای خشک برای تهیه شیره خرما باعث خواهد شد تا به مدت زمان زیادی برای پخت خرما نیاز داشته باشید.
  4. شیره خرمای تهیه شده را اگر در ظرف در بسته بریزید و در جای خشک و خنک قرار دهید به مدت 1 سال قابل نگهداری خواهد بود.
  5. در تهیه شیره خرمای خانگی به نکات بهداشتی حتما توجه داشته باشید.

قیمت عمده شیره خرما

قیمت عمده شیره خرما را از کجا استعلام کنیم؟

قیمت عمده شیره خرمای صنعتی و سنتی را شما مشتریان محترم می توانید مستقیما از طریق همین سایت فروشگاه اینترنتی شیرین شهد استعلام کرده و نسبت به خرید و سفارش خود اقدام نمائید. شیرین شهد به عنوان بزرگترین و جامع ترین مرکز تولید و پخش انواع شیره جات خوراکی می باشد که انواع شیره خوراکی را به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک و بدون هیچ گونه افزودنی تولید کرده و با حذف واسطه ها و دلالان بازار از طریق فروشگاه اینترنتی به فروش می رساند. کلیه شیره جات عرضه شده توسط این مرکز با تضمین کیفیت عرضه می شود و شما خریداران محترم در صورت عدم رضایت می توانید محصول خریداری شده را عودت داده و وجه پرداخت شده خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. با مجموعه ما در تماس باشید و خرید متفاوتی را تجربه نمائید.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما