نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی شیره انگور، شیره خرما، سه شیره، چهار شیره و … با ارزان ترین قیمت این محصولات را به بازار فروش عرضه می کند. این مرکز محصولات خود را به صورت عمده و خرده از طریق سایت فروشگاه اینترنتی به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رساند.

شیره از عصاره میوه های مختلفی نظیر انگور، توت، خرما، انجیر، سیب، چغندر و … به دست می آید. برای اینکار ابتدا عصاره میوه ها را گرفته و سپس با مقداری آب بروی حرارت گذاشته و بعد از مدتی که جوشید شیره قوام می آید و به مرحله مصرف می رسد.

قدمت تولید و مصرف شیره به هزاران سال قبل برمیگردد که با توجه به خواص و ارزش غذایی بسیار مفیدی که برای بدن دارد توسط پیشینیان ما مورد استفاده قرار گرفته است.

[toggle title=”در این باره بیشتر بدانید” state=”open”]با وجود اینکه شیره دارای ریز مغذی های مختلفی برای بدن است و جایگزین مناسبی برای قند و شکر می باشد، اما ماده ای کاملا شیرین و پر کالری است و در مصرف زیاد آن باید احتیاط کرد.[/toggle]

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

مرکز فروش و پخش شیره توت و شیره انجیر

جهت خرید و فروش انواع شیره خوراکی طبیعی بخصوص شیره توت و شیره انجیر از روشهای گوناگونی می توان اقدام کرد. روش اول این است که می توان به بازار های سنتی و فروشگاه های خیابانی مراجعه کرد که هزینه و صرف وقت زیادی را می طلبد و همه افراد نمی توانند از این روش خرید خود را انجام دهند.

اما روش دوم راحت تر، در دسترس تر و بدون صرف هزینه و وقت زیاد ممکن خواهد بود که آن هم خرید به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی می باشد که بسیار مقرون به صرفه است.

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

چند نوع شیره خوراکی در بازار وجود دارد؟

شیره جات خوراکی از تنوع بالایی برخوردار می باشند و در اندازه و وزن های مختلفی به بازار فروش عرضه می شوند که عبارت اند از:

  1. شیره انگور
  2. شیره خرما
  3. شیره توت
  4. شیره انجیر
  5. سه شیره
  6. چهار شیره

هر کدام از موارد فوق مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند که هم می توانند به صورت جداگانه و تکی به مصرف برسند و هم اینکه با مخلوط سه یا چهار نوع از آنها می توان شیره جدیدی به نام سه شیره و چهار شیره بدست آورد.

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

[toggle title=”جالب است بدانید که” state=”open”]حرارت زیاد برای تهیه شیره جات خوراکی باعث کم شدن ارزش تغذیه ای آنها می شود و بیشتر ویتامین های آن از بین می رود پس از جوشاندن بیش از حد آن خودداری نمائید.[/toggle]

شیره خوراکی اصل باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

هر محصولی ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارا می باشد که باید در هنگام خرید به آنها توجه داشت و به اصل یا تقلبی بودن و همچنین درجه کیفی آن پی برد. در ادامه به مشخصات شیره خوراکی اصل می پردازیم تا شما عزیزان در هنگام خرید بتوانید شیره اصل و ارگانیک را تشخیص داده و به خرید مطمئنی اقدام نمائید.

  • شیره اصل باید رنگ شفاف و روشنی داشته باشد.
  • بسته بندی متنوع و منظمی داشته باشد.
  • بوی سوختگی و ترشیدگی ندهد.
  • اطلاعات و مشخصات آن بروی ظروف بسته بندی درج شده باشد.
  • فاقد بقایای پوست، برگ و ریشه میوه باشد.
  • در هنگام مزه کردن طعم و بوی خود میوه را داشته باشد.

با توجه به موارد گفته شده در بالا می توانید به خرید شیره خوراکی اصل و طبیعی اقدام کنید.

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

پخش شیره خرما و شیره انگور

درست است که در بازار فروش انواع مختلفی از شیره ها وجود دارد اما معروف ترین و پر مصرف ترین شیره جات، شیره انگور و شیره خرما می باشند که در حجم بالا تولید و مصرف می شوند.

این شیره ها بیشتر به صورت سنتی و توسط باغداران و روستائیان در هنگام برداشت محصولات خود تهیه شده و به بازار سراسر شهر های کشور پخش می گردند. شیره انگور و شیره خرما با توجه به خواص زیادی که برای سلامتی بدن دارند به شکل های گوناگونی نظیر تهیه حلوا، شیرینی جات و درست کردن شربت در فصول گرما به مصرف می رسند.

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

[toggle title=”دانستنی هایی در مورد انواع شیره” state=”open”]علت رنگ تیره شیره حاصل از حرارتی است که به عصاره میوه ها داده می شود. پس از حرارت دادن قند های موجود در آن می شود و باعث ایجاد رنگ قهوه ای می شود.[/toggle]

قیمت فروش عمده سه شیره و چهار شیره

جهت استعلام قیمت عمده سه شیره اصل و ارگانیک و چهار شیره باید با مراکز تولید و عمده فروشان آنها ارتباط گرفت. تولید کنندگان سه شیره و چهار شیره قیمت آنها را بر حسب قیمت مواد اولیه و سایر هزینه های جانبی تولید برآورد کرده و سپس آنها را به بازار فروش عرضه می کنند.

در طی چندین سال گذشته به دلیل عدم ثبات اقتصاد در کشور قیمت محصولات مورد استفاده مردم از نوسانات پی در پی برخوردار بوده و قیمت ها ثبات نسبی نداشته اند و به همین خاطر جهت دریافت قیمت روز این محصولات باید با مراکز فروش مختلفی در ارتباط بود.

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

خرید اینترنتی و آنلاین شیره توت، انجیر، سه شیره و شیره انگور

بدون شک خرید اینترنتی و آنلاین شیره جات از بهترین روش خرید و فروش این محصولات پر مصرف به شمار می رود. در این نوع روش خرید با مراجعه به سایت فروشگاه های اینترنتی می توان به تنوع بالایی از این محصولات دست پیدا کرد و با مقایسه قیمت ها نسبت به رقبا و کسب اطلاعات جامع و کامل در مورد ویژگی های آنها به خرید اقدام نمود.

از دیگر مزایای خرید و فروش آنلاین انواع شیره انگور به صورت عمده و سایر شیره جات این است که برای همه افراد جامعه در دسترس بوده و مردم می توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی خرید خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر در جه یک نسبت به سایر مراکز خرید و فروش این محصولات از اعتبار بالایی برخوردار بوده و شیره باکیفیت را با قیمت کاملا رقابتی و مناسب به دست مصرف کنندگان و مشتریان می رساند.

نمایندگی های فروش توسط خود تولید کننده راه اندازی شده و با خرید عمده و حجم بالای محصول، آن را با پایین ترین قیمت به فروش می رسانند. همچنین نمایندگی های فروش مکان مشخصی داشته و در صورت وجود مشکل در هنگام خرید و یا معیوب بودن محصول مورد نظر می توان به عودت آن اقدام نمود.

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

[toggle title=”در مورد شیره ها بیشتر بدانید” state=”open”]قند موجود در شیره ها گلوکز، ساکاروز و فروکتوز می باشد که اگر فردی از نظر سلامتی مشکلی نداشته باشد و دچار دیابت نباشد بهتر است که از شیره به جای قند و شکر استفاده کند.[/toggle]

تولید کنندگان و خریداران عمده انواع شیره طبیعی

تولید کنندگان برتر و خریداران عمده انواع شیره طبیعی با هم در ارتباط بوده تا محصول تولید شده به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها و شبکه های دلالی به فروش برسند. هر چقدر دست دلالان از دخالت در فروش شیره جات کوتاه باشد مطمئنا محصول مورد نظر با قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

تمام تلاش تولید کنندگان شیره جات خوراکی و طبیعی این است که محصولات تولید شده خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانند.

نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

نحوه استعلام قیمت از نمایندگی فروش شیره توت و شیره انجیر طبیعی

با توجه به اینکه نمایندگی های فروش در تمام شهر های کشور وجود نداشته و بیشتر در کلان شهر ها راه اندازی شده اند طبیعی است که همه افراد به آنها دسترسی نداشته باشند. از این رو جهت استعلام قیمت می بایستی از طریق تماس تلفنی به خرید و فروش و کسب اطلاعات کامل در مورد محصولات مورد نظر اقدام کنند.

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما