پخش عمده شیره خرما

پخش عمده شیره خرما ارگانیک و اصل با ارزان ترین قیمت ممکن از طریق فروشگاه اینترنتی مجموعه تولیدی و پخش انواع شیره خوراکی شیرین شهد صورت گرفته و تخفیفات قابل توجهی برای مشتریان در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه شیره خرما و خرما رطب درجه یک  یکی از مغذی ترین خوراکی های قدیمی در ایران می باشد، اما افراد کمی از خواص و مزایای این محصول اطلاعات کاملی دارند و جای این عصاره خوشمزه سر سفره هایشان خالی می باشد.

پخش عمده شیره خرما

بهترین روش مصرف شیره خرما چیست؟

با وجود اینکه شیره خرما و  خرما در قم همچون خود خرما دارای خواص و املاح زیادی برای بدن می باشد و بسیار مغذی است اما با توجه به طبیعت گرم و خشک شیره خرما ممکن است برای برخی افراد نظیر کسانی که مزاج و طبیعتی گرم دارند ایجاد مشکلاتی نظیر افزایش غلظت صفرایشان را به دنبال داشته باشد. برای اینکه این افراد نیز بتوانند از شیره خرما بدون عواض خواصی استفاده کنند این است که شیره خرما را با سرکه بجوشانند و مخلوط شیره و سرکه را استفاده کنند. در این روش مشکلی متوجه حالشان نخواهد شد.

پخش عمده شیره خرما

آیا شیره خرما مغذی تر است یا عسل؟

هم عسل و هم شیره خرما ماده ای شیرین هستند که انواع قند ها را در خود جای داده اند، اما عسل برتری های زیادی نسبت به شیره خرما و سایر شیره ها دارد. مهم ترین تفاوت عسل با شیره خرما این است که در تولید عسل از حرارت استفاده نشده و کاملا به صورت طبیعی تولید می شود ( البته در تولید عسل های امروزی یک سری تقلبهایی صورت می گیرد که فعلا به ذکر آنها نمی پردازیم) بنابراین عسل حجم زیادی از ریز مغذی های مفید، ویتامین ها، آنتی اکسیدان و … در بر میگیرد. اما چون شیره خرما در اثر حرارت دهی تغلیظ و تولید می شود مقداری از ریز مغذی ها و ارزش غذایی خود را از دست می دهد.

پخش عمده شیره خرما

شیره خرما را چگونه مصرف کنیم؟

  1. از شیره خرما به عنوان شیرین کننده در تهیه برخی غذاها و دسر ها می توان استفاده کرد.
  2. می توان از آن در پخت بسیاری از شیرینی ها در قنادی ها بهره برد.
  3. می توان از مخلوط شیره خرما و ارده در وعده صبحانه استفاده کرد.
  4. مخلوط شیره خرما و شیره ماست می تواند روش مصرف فوق العاده خوبی باشد.
  5. شیره خرما را می توان با کره و نان تست مصرف کرد.
  6. در بسیاری از شهر های منطقه آذربایجان شیره خرما را با شیر برنج و برف مصرف می کنند.

پخش عمده شیره خرما

آیا قند شیره خرما رژیمی است؟

شاید باور این موضوع که قند های موجود در شیره خرما و قند و شکر با هم تفاوت هایی دارند برای بیشتر افراد دور از ذهن باشد اما کاملا صحت دارد. قند های موجود در قند و شکر از نوع قند های ساده به شمار می روند و به محض اینکه وارد بدن می شوند سریعا جذب بدن شده و باعث بالا رفتن سریع قند خون می شوند که این خود سبب افزایش ناگهانی قند خون در افراد دیابتی می شود. اما شیره خرما و سایر شیره ها نه تنها قند های ساده و زود جذب بلکه قند های پیچیده و دیر جذب را نیز شامل می شود که قند خون را به تدریج افزایش داده و مشکل آنچنانی برای افراد دیابتی به وجود نمی آورد. البته لازم به ذکر است که افراد دیابتی نباید در خوردن شیره جات زیاده روی کنند.

پخش عمده شیره خرما

فواید شیره خرما برای پوست چیست؟

ویتامین هایی نظیر C و D برای صاف و شفاف کردن پوست بسیار مفید هستند و پیر شدن زود هنگام پوست را به تاخیر می اندازند. از آنجایی که خرما و شیره خرما منبع خوبی از ویتامین های C و D به شمار می روند می توان با مصرف آنها در طولانی مدت به تاثیرشان بروی پوست پی برد. خواصی که شیره خرما دارد مانع از تجمع ملانین در بدن می شود که این موضوع عامل سالم و شفاف بودن پوست خواهد شد. البته باید توجه داشت که مصرف شیره خرما و خرما نباید نباید با خوراکی هایی که طبیعت گرم دارند نظیر ارده مورد استفاده قرار گیرد چون باعث جوش زدن پوست می شود.

پخش عمده شیره خرما

با شیره خرما شربت آبلیمو درست کنید

بدون شک نوشیدی ها از بهترین و پرطرفدارترین مواد غذایی فصول گرم سال هستند. از گذشته رسم بر این بوده که در گرمای تابستان برای پایین آوردن دمای بدن از انواع شربت ها استفاده می کردند. شکر شیرین کننده ای است که اکثرا از آن برای تهیه شربت استفاده می شده است. اما با توجه به مضرات زیادی که شکر برای بدن دارد ما پیشنها می کنیم که به جای آن از شیره خرما در درست کردن انواع شربت ها بخصوص شربت آبلیمو استفاده کرده و طعم و لذت آن را تجربه کنید. برای این کار یک پنجم یا یک ششم لیوان را با شیره خرما پر کنید و بقیه لیوان را با آب ولرم پر کرده و حدود 15 الی 20 دقیقه صبر کنید تا شیره خرما در آن باز شود سپس 3 تا 4 عدد لیمو تازه را در لیوان آب گرفته، مخلوط کرده و سرو نمائید.

پخش عمده شیره خرما

برای درمان زخم ها شیره خرما قوی تر است یا عسل؟

طبق تحقیقات جدید پژوهشگران شیره خرما دارای ترکیبات شیمیایی خاص ضد باکتریایی در برابر بیماریها می باشد. پژوهشگران اعلام کردند که شیره خرما سرشار از ترکیبات فنولی است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. با بررسی اثر ترکیبات فنولی بروی باکتری هایی همچون استافیلوکوکوس، اشرشیاکلی، انتروکوک و سودوموناس آئروژینوزا مشخص شده است که در درمان زخم ها خاصیت ضد باکتری این ماده بسیار سریع تر و موثر تر از درمان با عسل می باشد. ناگفته نماند که این خاصیت تنها در شیره خرما ارگانیک و طبیعی وجود دارد و در ترکیبات مصنوعی شیره خرما موجود نمی باشد.

پخش عمده شیره خرما

فروش و پخش عمده شیره خرما

فروش و پخش عمده شیره خرما سنتی و صنعتی اگر از طریق فروشگاههای معتبر صورت گیرد می تواند اطمینان خاطر را برای مشتریان و مصرف کنندگان بابت خرید خود به همراه داشته باشد. برای خرید اینترنتی شیره خرما می توانید با همکاران ما تماس گرفته و بعد از استعلام قیمت و کسب اطلاعات لازم در مورد محصول مورد نظر خود نسبت به سفارش و خرید آن اقدام کنید.

 

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما